همشهری آنلاین: علی فلاحیان با بیان اینکه درخواست‌های مردمی از وی به حد نصاب رسیده است گفت، کاندیداتوری‌ام در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 قطعی است.

فلاحیان

به گزارش مهر، حجت الاسلام علی فلاحیان  در نشست خبری در خراسان در خصوص کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: درخواست‌های مردمی از بنده به حد نصاب رسیده و کاندیداتوری‌ام در انتخابات 92 قطعی است.

وی با بیان اینکه شرکت و نقش آفرینی در عرصه انتخابات وظیفه ملی است، عنوان کرد: تثبیت قیمت‌ها، آرامش بازار از طریق مبارزه با تورم از اولویت‌های برنامه‌های انتخاباتی من است.

فلاحیان ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد و افزود: در کمیت دانشگاه‌ها رشد کرده اند اما هم اکنون فارغ التحصیلان بیکار زیادی داریم که در راستای ایجاد شغل برای آنها برنامه داریم.

 

وی ایجاد کشور پیشرفته اسلامی را از دیگر اولویت‌ها خود عنوان کرد و بیان داشت: با این شعار به میدان می‌آیم و ایجاد دولت الکترونیک و سوق دادن صنعت کشور به سوی فرا صنعتی از دیگر برنامه‌های است که مد نظر دارم.

وزیر اطلاعات دولت سازندگی در خصوص ادامه طرح هدفمندی یارانه‌ها نیز عنوان کرد: هر مقدار حامل‌های انرژی افزایش داده شود، به مقدار استحصال به صورت یارانه نقدی پرداخت می‌کنیم.

وی دانش و تجربه، توان مدیریتی و امین بودن را سه ملاک برای انتخاب افراد و مسئولان دانست و افزود: در انتخاب مدیران توجهی به گرایش های سیاسی ندارم.

وزیر اسبق اطلاعات در خصوص اینکه پیش‌بینی می‌کنید چه جناحی از شما در انتخابات حمایت کند، گفت: اگر وضعیت آرای من خوب باشد پیش‌بینی می‌شود حمایت اصولگرایان را داشته باشم.

کد خبر 202143
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز