شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۰
۰ نفر

گروه حوادث: راز انتقام خانوادگی خونین که برای 4 سال در سینه3 مرد پنهان مانده بود، در تحقیقات کارآگاهان جنایی پایتخت فاش شد، در جریان این انتقامجویی مردی با همدستی برادران همسرش برادر خود را با 43 ضربه چاقو از پای درآورده بود.

ششم تیرماه، با  گزارش کشف جسد مرد میانسالی که با 43 ضربه چاقو در بومهن به قتل رسیده بود، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی پایتخت و بازپرس ویژه قتل برای بررسی‌های پلیسی به صحنه جنایت قدم گذاشتند.

در حالی که بررسی‌های اولیه تیم تشخیص هویت آگاهی نشان می‌داد عاملان قتل این مرد، چند نفر بوده‌اند که این فرضیه که قتل با انگیزه سرقت صورت گرفته باشد مطرح شد.

به این ترتیب پلیس با یک جنایت پیچیده روبه‌رو شد که در آن عاملان قتل هیچ سرنخی از خود برجای نگذاشته بودند و به این ترتیب تمام تحقیقات پلیسی برای گشودن راز این جنایت با بن بست مواجه شد.

4 سال بعد...

با گذشت 4 سال از جنایت، کارآگاهان اداره دهم آگاهی بار دیگر به بررسی دقیق این پرونده  راکد پرداختند و این بار تمامی فرضیه‌ها و احتمالاتی را که می‌توانست آنها را به قاتل برساند تحت بررسی قرار دادند، در جریان این تحقیقات بود که آنها متوجه شدند تعدادی از اقوام نزدیک مقتول در بازجویی‌ها سعی در مخفی کردن اختلاف شدید برادر مقتول با وی داشته‌اند این اختلاف که از یک ماجرای خانوادگی سرچشمه می‌گرفت می‌توانست انگیزه‌ای قوی برای ارتکاب قتل باشد.به این ترتیب کارآگاهان جنایی به بازجویی از برادر مقتول دست زده و در این بازجویی‌ها بود که  راز جنایت 4 ساله فاش شد...

سرهنگ حسین خوئینی معاون آگاهی پایتخت روز گذشته با اعلام این خبر در توضیح چگونگی افشای راز قتل گفت: پس از دستگیری متهم به دستور بازپرس حسین اصغرزاده – بازپرس ویژه قتل تهران- وی با اعتراف به همدستی در قتل برادرش به کارآگاهان پلیس گفت: 8 ماه قبل از جنایت همسرم مدعی شد برادرم برایش مزاحمت ایجاد کرده است، با شنیدن این موضوع به شدت خشمگین شدم، از آن به بعد فکر انتقام از او لحظه‌ای مرا رها نمی‌کرد و می‌خواستم هر طوری که شده انتقام بگیرم.

در چند مرحله با ریختن سم در غذایش سعی داشتم او را به قتل برسانم، اما موفق نشدم، یکبار نیز تصمیم گرفتم در خواب خفه‌اش کنم که باز هم شرایط مناسب به دست نیامد، وقتی که تلاشهایم ناموفق ماند به سراغ برادران همسرم رفته و وقتی که ماجرا را برایشان توضیح دادم نقشه قتل را به اجرا در آوردیم و برادران همسرم او را با ضربات چاقو در مغازه‌اش به قتل رساندند.

به گفته سرهنگ خوئینی تحقیقات درباره صحت ادعاهای این مرد و برادران همسرش آ‌غاز شده است.

کد خبر 20686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز