سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیکر زنده‌یاد محمود عبادیان استاد فلسفه و مترجم و نویسنده بیش از 30 عنوان کتاب روز 12 فروردین و به دلیل تعطیلی بخش‌های اداری برای دادن مجوز تدفین در قطعه نام‌آوران، در قطعه عادی بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد. مجلس ختم آن مرحوم روز جمعه 16 فروردین در مسجد الجواد برگزار می شود.

به گزارش مهر حسن صباری داماد برادر زنده‌یاد دکتر محمود عبادیان از برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر وی طی روز گذشته خبر داد و گفت: مراسم تشییع دکتر عبادیان ساعت 1:30 روز گذشته 12 فروردین با حضور جمعی از اعضای خانواده و نیز تعدادی از دوستانش برگزار و پیکر او در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد و قرار است روز جمعه

صباری در پاسخ به این سوال که «گویا قرار بود مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر عبادیان فردا 14 فروردین و به صورتی باشکوهتر برگزار شود. چه مسئله‌ای موجب تعجیل در انجام این مراسم شد؟» تاکید کرد: بله هماهنگی هایی هم در این رابطه انجام شده بود اما تعطیلات نوروز عملاً این هماهنگی ها را بر هم زد.

این عضو خانواده عبادیان افزود: دکتر عبادیان می‌خواست که در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود اما مسئولان بهشت زهرا (س) به ما اعلام کردند که به خاطر تعطیل بودن واحدهای مرتبط با دادن مجوز دفن در قطعه نام آوران در ایام نوروز، انجام این کار تا 17 فروردین میسر نیست و به همین خاطر خانواده دکتر عبادیان تصمیم گرفت پیکر او در قطعه عادی به خاک سپرده شود.

بر این اساس و به گفته وی، پیکر زنده‌یاد محمود عبادیان در قطعه 316 (عادی) بهشت زهرا (س)، ردیف 128، شماره 43 به خاک سپرده شده است.

صباری همچنین از برگزاری مجلس ختم دکتر محمود عبادیان در روز جمعه هفته جاری 16 فروردین ساعت 14:30 تا 16 در مسجد الجواد واقع در میدان هفت تیر خبر داد.

کد خبر 207040
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز