سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

رئیس بنیاد مسکن از آغاز پرداخت تسهیلات 12.5میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی از اواخر فروردین‌ماه جاری خبرداد و گفت:برای بازسازی واحدهای مسکونی روستایی در طول سال‌های گذشته ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مردم اعطا شده است.

به گزارش فارس علیرضا تابش، با بیان اینکه سهمیه اعطای تسهیلات مسکن روستایی نیز از سوی بانک مرکزی به بانک‌های ابلاغ شده است گفت: برای سال‌جاری مقرر‌شده تا وام 12.5 میلیون تومانی ساخت به 255هزار و 400واحد مسکونی با کارمزد پنج درصد پرداخت شود. وی ادامه داد: متقاضیان ساخت مسکن روستایی می‌توانند از اول اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با مراجعه به بانک‌های عامل این تسهیلات را که کارمزد آن پنج درصد است دریافت کنند.

به گفته وی، اگر چنانچه سقف تسهیلات مسکن روستایی اضافه شود شامل حال افرادی که امسال کار ساخت را شروع کرده‌اند خواهد شد. او در پاسخ به سؤالی درخصوص برنامه دولت برای ساخت باغ‌ویلاها، گفت: مواردی که درخصوص ساخت باغ ویلاها و مهاجرت معکوس مربوط به بنیاد مسکن است به سازندگان مسکن تسهیلات اعطا‌ خواهد شد. وی افزود: اگر چنانچه افرادی از اهالی روستاها قصد بازگشت به روستای خود را داشته باشد می‌توانند در حاشیه روستا به ساخت مسکن با دریافت تسهیلات بانکی اقدام کنند.

کد خبر 208264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز