دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

گروه اقتصادی: هنوز تصمیمی‌در خصوص خروج سیمان از سبد حمایتی، در شورای اقتصاداتخاذ نشده و سیمان همچنان در سبد حمایتی قرار دارد.

معاون بازرگانی داخلی وزیر بازرگانی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: بحث خروج سیمان از سبد حمایتی دولت در شورای اقتصاد باید بررسی شود که هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است.

محمد صادق مفتح افزود: اگر نگرانی‌های وزارت بازرگانی از تنظیم بازار داخلی رفع شود، با خروج سیمان از سبد حمایتی دولت موافقت خواهیم کرد. کمیته ویژه ای متشکل از وزیر صنایع و معادن، وزیر بازرگانی و نماینده انجمن صنفی مرتبط با موضوع سیمان که برای خروج سیمان از سبد حمایتی دولت تشکیل شده است، تاکنون دو جلسه در این راستا برگزار کرده است.

وی، افزود: بر اساس تصمیم شورای اقتصاد قرار است این کمیته موضوع خروج سیمان از سبد حمایتی را بررسی کرده و نتیجه آن را به دولت در قالب یک گزارش ارائه دهد. اما گزارش این کمیته هنوز آماده نیست، و پس از آماده شدن و جمع بندی قرار است گزارش مربوط برای تصمیم گیری نهایی به هیات دولت ارائه شود.

مفتح،افزود: وزارت بازرگانی تنها تصمیم گیرنده برای خروج سیمان از سبد حمایتی نبوده و این وزارتخانه فقط یکی از اعضای تصمیم گیرنده است.

کد خبر 20877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز