به گزارش PCmag، پیشتر اخباری در مورد راهاندازی این سرویس توسط توییتر، منتشر شده بود ولی در چند روز گذشته دامنه music.twitter.com فعال شده و تعدادی از برنامه نویسان و فعالان این حوزه در شبکه اجتماعی خود خبر از عرضه سرویس موسیقی توییتر در چند روز آینده دادهاند.
این سرویس با توجه به افرادی که در نمایه کاربران Follow میشوند و یا محتوای پستهای آنها، موسیقی مناسب را به آنها پیشنهاد می دهد. کاربران نیز میتوانند آهنگهای پیشنهادی را در نمایه خود بشوند و خریداری کنند. بر اساس پستها و محتوای نمایه کاربران، موسیقی به آنها پیشنهاد میدهد.