دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۴
۰ نفر

اولین روز سال هنگامی که دید و بازدیدهای عیدانه ادامه داشت، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از پروژه طبقاتی صدر بازدید کرد. وی در این بازدید به مهندسان و دست‌اندرکاران اجرایی پروژه عیدی داد.

معاون شهرداری- بازدیدها-دریاچه چیتگر

دومین روز سال نیز بازدید از پروژه طبقاتی صدر در بخش دیگر ادامه داشت و مراحل پیشرفت کار مورد بررسی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گرفت.

شهردار تهران نیز در سومین روز فروردین از چندین پروژه فنی عمرانی تهران بازدید کرد. بزرگراه امام علی، پیش‌ورودی حرم مطهر امام خمینی(ره)، بزرگراه آزادگان، دریاچه چیتگر و تونل جنوبی نیایش میزبان شهردار تهران و معاونان فنی عمرانی و امور مناطق بودند. معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در چهارمین روز فروردین از وضعیت لکه‌گیری بزرگراه‌های همت، مدرس، یادگار امام بازدید کرد.

پنجمین روز فروردیـــن دریاچه چیتگر، پل‌های تقاطع شیخ فضل الله با جناح، فاز دو بوستان نهج‌البلاغه و تپه‌های عباس‌آباد میزبان معاونان شهردار تهران بود تا از مراحل مختلف پیشرفت پروژه‌ها آگاهی یابند و زمینه را برای سرعت بیشتر در کار فراهم آورند. معاونان شهردار تهران در روز سه‌شنبه ششم فروردین ماه به بزرگراه امام علی رفتند و این پروژه را مورد ارزیابی قرار دادند.

تونل جنوبی نیایش که آخرین مراحل آماده‌سازی‌ را می‌گذراند در روز چهارشنبه هفتم فروردین میزبان معاونان شهردار تهران بود. شنبه دهم فروردین ماه بزرگراه امام علی و پیش ورودی حرم مطهر امام‌خمینی(ره) میزبان شهردار تهران و معاونانش بود. بزرگراه امام علی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری تهران است که مورد توجه شهردار بوده و قرار است این پروژه در خردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

11 فروردین ماه دریاچه چیتگر در آخرین روزهای فعالیت عمرانی میزبان معاونان شهردار و جمعی از شهرداران مناطق بود. در این بازدید مراحل مختلف اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.در نخستین روز کاری پایتخت پس از تعطیلات نوروز بزرگراه امام علی باز هم میزبان معاونان شهردار تهران بود تا آخرین مراحل پیشرفت این پروژه مورد بررسی قرار گیرد.

در سحرگاه 19 فروردین دریاچه چیتگر میزبان مسئولان ارشد شهرداری تهران بود. همچنین در این روز معاونان فنی عمرانی و مناطق شهرداری تهران ادامه بزرگراه همت را مورد بررسی قرار دادند تا بهره‌برداری از این بخش که در آخرین روزهای سال قبل با تعلیق همراه شده بود، مورد بررسی قرار گیرد.

21 فروردین ماه نیز دریاچه چیتگر، فاز دو بوستان نهج البلاغه و پل‌های تقاطع شیخ فضل الله با جناح میزبان معاونان شهردار تهران بود. آخرین مراحل پیشرفت پروژه و همچنین فراهم آوردن زمینه‌های سرعت بیشتر در پروژه‌ها در این بازدید مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 209149

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز