همشهری آنلاین: تیم والیبال کاله مازندران به اولین پیروزی خود در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا دست یافت.

A.Gholami

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در آخرین بازی روز نخست رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا که از صبح روز یکشنبه (1 اردیبهشت) در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است، تیم‌های کاله مازندران و نماینده چین تایپه به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده ایران موفق به کسب اولین پیروزی شد.

در این بازی شاگردان بهروز عطایی اگرچه در ابتدا با ناهماهنگی مقابل چشم بادامی‌ها ظاهر شدند، اما به خوبی توانستند در کسب امتیازات آخر موفق باشند و با نتیجه 3 بر 0 پیروز شوند.

با شروع کار و در ست اول هر دو تیم پا به پای هم پیش رفتند، اگرچه تیم چین تایپه در برخی دقایق از تیم کاله جلو می‌افتاد، اما در نهایت این تیم کاله بود که به ماراتن اول این بازی پایان داد و 32 بر 30 پیروز اولین ست خود در جام باشگاه‌های آسیا شد.

بازیکنان کاله در ست دوم هم همانند ست اول در برخی دقایق دچار سردرگمی ‌شدند و این فرصت را به حریف دادند تا از این شرایط استفاده کنند و اختلاف خود با کاله را به عدد 2 و حتی بیشتر برسانند. اما تجربه بالای بازیکنان کاله در این ست هم در امتیازات آخر به کمکشان آمد تا آنها این ست را هم 25-22 از آن خود کنند.

در ست سوم اما کاله با قدرت پا به میدان گذاشت و از همان ابتدا با فاصله گرفتن از حریف اجازه عرض اندام به این تیم را نداد. در این ست فاصله 10 امتیازی کاله از حریف قابل توجه بود تا در نهایت این ست هم با نتیجه 25-17 به سود نماینده ایران تمام شود.

کار قضاوت این بازی را هنا زیلا از لبنان به عنوان داور اول و احمد الشیبانی از قطر به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.

 

کد خبر 210431
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز