همشهری آنلاین: سرمربی پاکستانی تیم‌های ملی کریکت مردان ایران به مدت یک سال دیگر سکان هدایت این تیم‌ها را عهده‌دار شد و همچنین در خصوص کشف استعدادها و پرورش جوانان کماکان به کار خود ادامه خواهد داد.

M.Rashiddar

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، "محمود رشید‌دار"، مربی صاحب‌نام پاکستانی به مدت دو سال و نیم است که در ایران فعالیت می‌کند و به تازگی یک سال دیگر قرارداد این مدرس تمدید شد.

در این خصوص "سعید بهروزی"، دبیر انجمن کریکت به سایت خبری فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: با توجه به عملکرد خوب ایشان در راستای توسعه کریکت در استان‌های کشور و اقدامات زیر بنایی مناسب در کلیه رده‌های سنی، مقرر کردیم تا به مدت یک سال دیگر قرار داد این مربی تلاشگر را تمدید کنیم.

وی افزود: به پیشنهاد انجمن کریکت و موافقت ریاست محترم فدراسیون انجمن‌های ورزشی، قرارداد محمود رشیددار تمدید شد.
بهروزی گفت: این مربی پاکستانی هم اکنون در زاهدان حضور دارد تا جوانان مستعد این منطقه را برای حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 19 سال کشورمان شناسایی کند.

دبیر انجمن کریکت اضافه کرد: مسابقات کریکت قهرمانی زیر 19 سال مردان آسیا، آذر ماه سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد و ما درصدد هستیم تیم جوانان کشورمان را با هدایت محمود رشیددار به این رقابت‌های معتبر اعزام کنیم.

شایان ذکر است که "محمود رشیددار" متولد سال 1956 در شهر کراچی است. وی در نقش بازیکن و مربی در تیم "یونایتد بانک" پاکستان فعالیت کرده و سابقه بازی در لیگ کریکت انگلیس و تایلند را نیز دارد.

کد خبر 210606
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز