همشهری آنلاین: سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت (حامیان محمدباقر قالیباف) از ارسال برنامه‌های راهبردی این نامزد انتخابات به 286 نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

فارس نوشت: محمدعلی حسن‌پور سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت (حامیان محمدباقر قالیباف) از ارسال برنامه‌های راهبردی این نامزد انتخابات به 286 نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود: این اقدام در راستای آگاهی بخشی و مراجعه مردم به نمایندگان و نخبگان خود در حوزه‌های انتخابیه در خصوص سوالات احتمالی آنان در رابطه با برنامه‌های نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

به گفته وی، برنامه‌های محمدباقر قالیباف امروز (شنبه) 11 خردادماه به دفتر ارتباطات مردمی حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال و همچنین برای نمایندگان نیز ایمیل شده است.

براساس این گزارش، همراه با برنامه یاد شده نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی نوشته شده که در ذیل می‌آید:

برادر فرهیخته و گرانقدر جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و تحیت

احتراماً ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی و قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی در ماه پرفیض و برکت رجب ‏، بدینوسیله به پیوست «نامه تقدیم برنامه‌های راهبردی آقای دکتر محمدباقر قالیباف به 286 نماینده محترم مجلس جهت استحضار و پاسخگویی به سوالات احتمالی مردم سرافراز آن حوزه انتخابیه» تقدیم حضور می‌گردد.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید نامه فوق الذکر و برنامه های پیوست خدمت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایفاد گردد.

از بذل توجه و حسن نظر حضرتعالی سپاسگزاریم.

همچنین در برنامه‌های ارسالی نامه‌ای هم خطاب به نمایندگان مجلس هم نوشته شده که بدین شرح است:

نمایندگان محترم ملت شریف و رشید ایران در مجلس شورای اسلامی

باسلام و تحیت

احتراماً ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی و قبولی طاعات و عبادات جنابعالی در ماه پرفیض و برکت رجب همانگونه که استحضار دارید:

مجلس شورای اسلامی بعنوان نهادی متشکل از نخبگان و برگزیدگان همواره اثبات کرده است که برآیندی از اراده پولادین ملت شریف ایران در دفاع از آرمان‌ها و نیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است و این امر را با مطالبه‌گری، دفاع از عرصه‌های داخلی و بین‌المللی و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی ریل گذاری حرکت دولت در پیچ‌ها و دره‌های خطرناک به اثبات رسانیده است.

اما امروز عرصه تلاش دیگری نیز پیش روی همه ما به ویژه شما برگزیدگان از جای جای این سرزمین اسلامی است و آن حماسه سازی و تلاش در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور پر افتخار مردم می‌باشد.

از این رو با عنایت به اهتمام ملت شریف ایران به انتخاب آگاهانه کاندیدای اصلح، کاوش و جستجو جهت مطالعه و آگاهی از برنامه‌های نامزدها و مراجعه به نمایندگان و نخبگان خود در حوزه‌های انتخابیه در این خصوص « برنامه‌های آقای دکتر محمدباقر قالیباف جهت استحضار جنابعالی و پاسخگویی به سوالات احتمالی مردم سرافراز آن حوزه انتخابیه» تقدیم حضور می‌گردد.

همانگونه که می‌دانید، کارآمدترین و جامع ترین برنامه‌های اجرایی کشور آنهایی هستند که به محک نقد و پیشنهاد ذی نفعان حقیقی خود که همانا ملت سربلند و غیور این کشور هستند، آزموده می‌شوند.

شایان ذکر است ستاد همیاران پیشرفت انقلاب اسلامی مفتخر است درصورت وجود هرگونه انتقاد و پیشنهاد در راستای تکمیل، تقویت و ارتقای برنامه‌ها، نظرات جنابعالی و مردم آگاه و شریف آن حوزه انتخابیه از طریق پست الکترونیک خود به آدرس ذیل دریافت نماید.

کد خبر 216930
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز