همشهری آنلاین: منابع سوری از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی «التوحید» به همراه 300 نفر از اعضای گروه تروریستی‌اش در نبرد «القصیر» از توابع ریف حمص در غرب سوریه خبر دادند.

عبدالقادر صالح

به گزارش فارس در دمشق، منابع سوری از کشته شدن «عبدالقادر صالح» ملقب به «حجی مارع»، سرکرده یکی از مهمترین گروه‌های تروریستی وابسته به «ارتش آزاد سوریه» به نام «گردان توحید» در نبردهای شهر «القصیر» از توابع ریف حمص در غرب سوریه خبر دادند.

سرکرده گروه تروریستی «گردان توحید» به همراه 300 نفر از اعضای گروه تروریستی‌اش شهر حلب، در شمال سوریه را ترک کرده و برای پیوستن به گروه‌های تروریستی مستقر در شهر «القصیر» وارد این شهر شده بود که در جریان نبردهای القصیر خود و تمام اعضای گروهش به قتل رسیدند.

پیشتر و در اوج نبردهای القصیر هنگامی‌که گروه‌های تروریستی مستقر در این شهر در محاصره و تنگنا قرار گرفته بودند، از دیگر گروه‌های تروریستی مستقر در مناطق و شهرهای دیگر سوریه درخواست کمک کرده بودند که شماری از گروه‌های تروریستی وابسته به «ارتش آزاد سوریه» از ریف شمالی حلب راهی ریف حمص شدند که گردان توحید از جمله این گروه‌های تروریستی بود که سرکرده آن به همراه 300 نفر از اعضای آن به طور کامل در شهر القصیر به قتل رسیدند.

کد خبر 217695
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز