چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۸
۰ نفر

ساخت ادامه سریال کاراگاهی ژان رنو به نام «جو» بعد از مشکلات زیادی که با میزان تماشاگرانش داشت، بعد از فقط یک فصل نمایش لغو شد.

سریال جو

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این سریال روز 25 آوریل در شبکه تی‌اف1 برای نخستین‌بار به نمایش درآمد و به‌طور متوسط توانست میزان ناامیدکننده 6/1 میلیون بیننده را به‌دست بیاورد. 7/5میلیون نفر قسمت اول سریال را نگاه کردند اما این سریال در آخرین نمایش خود فقط 5/3میلیون نفر بیننده داشت. این مقدار هنوز هم تقریبا شامل 25درصد تماشاچیان فرانسوی می‌شود اما به اندازه‌ای کافی نیست که بتواند هزینه‌های تولیدش را که حدود 2/64 میلیون دلار در هر اپیزود بود، جبران کند. این نخستین بازی رنو برای تلویزیون بود و او در آن نقش شخصیتی را بازی می‌کرد که با استفاده از دانش جامعش از تاریخ، از جنایت‌های مختلفی در سراسر پایتخت فرانسه پرده برمی‌داشت.

یکی از اهداف این سریال برای جذب تماشاچی‌های بیشتر استفاده از مکان‌های شناخته‌شده پاریس بود و هر اپیزود قرار بود مانند یک رمز داوینچی کوچک باشد و در اطراف یادبودها یا محله‌های تاریخی اتفاق بیفتد. تیم تهیه‌کنندگی این سریال طوری آن را ساختند که بتواند بیننده‌های بین‌المللی هم داشته باشد. سریال به زبان انگلیسی ساخته شد و جیل‌هنسی کانادایی (نظم و قانون) و بازیگر بریتانیایی تام آستن (بورژواها) نیز در آن بازی می‌کردند. این سریال توسط شبکه تی‌اف1 که در فرانسه به‌خاطر عملکرد متفاوتش شناخته شده است و سریال‌های معروفی مانند سی‌اس‌‌ای، هاوس و منتالیست را با بیننده‌های بالا نشان می‌دهد، سفارش داده شده بود. تهیه‌کننده اجرایی سابق سریال نظم و قانون یعنی رنه بالسر این مجموعه را مانند سریال‌های آمریکایی ساخت و حتی زمان هر اپیزود هم به 45دقیقه کاهش یافت تا با زمان تبلیغات میانی‌اش بیشتر همخوانی داشته باشد و زمانی کمتر از سریال‌های درام فرانسوی را که بیشتر از 50دقیقه طول می‌کشند، دربرمی‌گرفت. رنو برای 2 فصل در این سریال قرارداد بسته بود و قرار بود فیلمبرداری فصل دوم آن تابستان شروع شود.

کد خبر 218425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز