گروه حوادث: مرد سارق با معرفی خود به‌عنوان دانشجو وارد خوابگاه‌های دانشجویی می‌شد و دست به سرقت می‌زد.

حوادث داخلی متهم

این مرد آخرین بار زمانی که وارد یکی از خوابگاه‌ها شده بود تا نقشه خود را عملی کند توسط مأموران پلیس دستگیر شد. فروردین امسال دانشجویان یکی از خوابگاه‌های تهران با کلانتری 148تماس گرفتند و از ورود مرد سارقی به این خوابگاه خبردادند. آنها مدعی بودند که این سارق را شناسایی کرده‌اند و به همین دلیل مأموران بعد از حضور در خوابگاه، متهم را که حسین نام دارد بازداشت کردند.

مرد جوان در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و همزمان شاکیان نیز با حضور در اداره پلیس از وی شکایت کردند. یکی از شاکیان گفت: سال گذشته حسین (متهم) با معرفی خود به‌عنوان دانشجو با من طرح دوستی ریخت و مدتی بعد با تعدادی دیگر از بچه‌های خوابگاه نیز دوست شد. از آن به بعد به بهانه سر زدن به ما به خوابگاهمان در بلوار کشاورز می‌آمد اما هر وقت او می‌آمد، تعدادی از لوازم دانشجویان ازجمله لپ‌تاپ، ساعت، پول نقد و گوشی تلفن همراه ناپدید می‌شد. این ماجرا ادامه داشت تا اینکه پس از مدتی به‌صورت کاملا اتفاقی متوجه شدیم که حسین دانشجو نیست و پس از آن وی ناپدید شد. به همین دلیل وقتی دوباره سر و کله‌اش در خوابگاه پیدا شد با پلیس تماس گرفتیم و او دستگیر شد.

در شرایطی که متهم مدعی بود بی گناه است، ماموران به مدارکی دست یافتند که نشان می داد او از خوابگاه‌های دانشجویی دیگری نیز سرقت کرده است. با این مدارک بازجویی از متهم از سر گرفته شد و او به سرقت از خوابگاه‌های دانشجویی اعتراف کرد. اما این همه ماجرا نبود چرا که کارآگاهان با کشف مدارک سرقتی از متهم متوجه شدند که او پس از سرقت مدارک شناسایی، با استفاده از آنها راهی شرکت‌های خدماتی می‌شد و به‌عنوان نظافتچی به خانه‌های مردم می‌رفت. سپس در فرصتی مناسب دست به سرقت از خانه‌ها می‌زد و متواری می‌شد.

سرهنگ حسین خان بابایی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: با توجه به اعترافات متهم درخصوص سرقت از خوابگاه‌های دانشجویی و همچنین سرقت از منازل در پوشش نیروی خدماتی، وی با صدور قرار قانونی در اختیار پلیس قرار گرفته و تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی او ادامه دارد.

کد خبر 219759
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز