همشهری آنلاین: در ادامه مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان دوشنبه شب (10 تیر) تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان به دیدار تیم ملی جوانان اسپانیا رفت.

basketball

در این مسابقه که اولین دیدار مرحله دوم مسابقات برای تیم ما به حساب می‌آمد، بسکتبالیست‌های ایران نبرد سخت و فشرده‌ای را با اسپانیا که یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات است، به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی با امتیازآوری اسپانیایی‌ها آغاز شد و تیم ما در همان دقایق ابتدایی 0-6 عقب افتاد، اما پس از آن تیم ایران با تمرکز بیشتر در حملات، موفق شد امتیازات عقب افتاده را جبران نماید و این کوارتر را با نتیجه 15-18 به سود خود به پایان ببرد.

در کوارتر دوم اما همه چیز تغییر کرد و اسپانیا با فشار دفاعی زیاد موفق شد روند کسب امتیاز ایران را متوقف نموده و با سرعت بخشیدن به حملات خود نتیجه نیمه اول را 25-38 به سود خود تغییر دهد.

نیمه دوم را تیم اسپانیا با به دست آوردن چند امتیاز آغاز کرد ولی جوانان کشورمان مجددا موفق شدند تمرکز خود را به دست آورده و امتیازات از دست رفته را جبران نمایند. نتیجه کوارتر سوم 16-13 به سود اسپانیا خاتمه یافت.

کوارتر پایانی مسابقه در حالی آغاز شد که تیم ایران با نتیجه 38-54 از حریف نامدار خود عقب بود. اما در این ده دقیقه جوانان شایسته کشورمان موفق شدند بازی هماهنگ و پرفشاری را به نمایش گذاشته و فاصله امتیازات را کمتر و کمتر نمایند. تیم ایران نتیجه این کوارتر را 14-21 به نام خود ثبت کرد اما در نهایت این دیدار را 59-68 به اسپانیا واگذار نمود.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان سه‌شنبه شب نیز در پراگ پیگیری خواهد شد و تیم کشورمان به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت.

 

کد خبر 221416
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز