همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تبلیغ معارف نورانی اسلام راهی برای خنثی کردن توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان علیه دین و ارزش‌های اسلامی است.

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی دری نجف آبادی٬ در همایش روحانیون شهرستان اراک که در آستانه ماه رمضان برگزار شد٬ ضمن تاکید بر تبلیغ و گسترش دین مبین اسلام در جامعه گفت: دشمنان اسلام درصدد خدشه‌دار کردن این دین الهی هستند و هر روز با توطئه‌های فرهنگی و هجمه‌های خود می‌خواهند افراد را از دین اسلام دور کنند.

وی با اشاره به این‌که «رسالت مبلغان و علما در این راستا بسیار سنگین است» افزود: تبلیغ فرهنگ و معارف دینی از جمله ترویج فرهنگ وقف مسوولیتی است که به عهده روحانیون و مبلغان دین گذاشته شده است.

امام جمعه اراک همچنین بر ترویج فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی راهی برای مبارزه با فرهنگ‌های غلط و جلوگیری از تبلیغات سوء ماهواره‌ها و سایت‌های مخرب است.

دری نجف‌آبادی ماه رمضان را فرصت مناسبی برای ترویج معارف دینی دانست و ادامه داد: در این ماه با عظمت که شاهد حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه نسل جوان در مساجد هستیم می‌توان برای تبلیغ هر چه بیشتر دین تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این‌که «همه باید قدردان نعمت الهی بخصوص نعمت ولایت، امامت، رهبری، شهیدان و شعائر دینی باشند» ادامه داد: حفظ و حراست از ارزش‌های دینی و دعوت به میهمانی الهی وظیفه روحانیون است.

کد خبر 221604
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز