در این تبلیغ دو نفر که مسئول خرید و فروش بازیکن برای دو باشگاه بیسبال هستند در کنار زمین تمرین بیسبال ایستادهاند و با استفاده از دو تبلت مایکروسافت و اپل با رؤسای خود تماس تصویری برقرار میکنند.
در ابتدا همه چیز خوب به نظر میرسد. اما وقتی رؤسای این دو نفر از آنها میخواهند اطلاعاتی در مورد دو نفر از بازیکنان پیدا کنند یکی از این دو نفر که از آیپد استفاده میکند در باز کردن مرورگر و ایجاد همزمان تماس دچار مشکل میشود.
هدف این ویدئو مقایسه قابلیت Multitasking یا امکان استفاده همزمان از دو اپلیکیشن در یک لحظه است. این اولین ویدئو تبلیغی نیست که مایکروسافت در آن از مقایسه محصولات رقبای خود استفاده میکند.
گفتنی است در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ اپل بیش از ۴۸ درصد بازار کل تبلتهای جهان و مایکروسافت تنها ۷.۴ درصد از این بازار را در اختیار خود داشتهاند.