همشهری آنلاین: با توجه به مشخص شدن تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم مسابقات والیبال لیگ جهانی، گروه‌بندی این مرحله از رقابت‌ها مشخص شد.

volleyball world league logo

به گزارش مهر، از مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال لیگ جهانی تیم‌های برزیل، بلغارستان، روسیه، ایتالیا و کانادا به مرحله نهایی صعود کردند که همراه با آرژانتین، میزبان دیدارهای نهایی، این رقابت‌ها را از 26 تیرماه آغاز خواهند کرد.

دو تیم اول هر یک از گروه‌های A و B همراه با صدرنشین گروه C در مرحله مقدماتی، پنج تیم راه یافته به این مرحله از مسابقات هستند. آرژانتین که در پایان مرحله مقدماتی با تنها یک برد از 10 دیدار برگزار شده و مجموع 5 امتیاز در رده ششم و نهایی گروه A قرار گرفت نیز به عنوان میزبان در مرحله نهایی مسابقات شرکت خواهد داشت.

مرحله نهایی مسابقات در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود. ایتالیا (تیم اول گروه B)، بلغارستان (تیم دوم گروه A) و آرژانتین (تیم ششم گروه A و میزبان) تیم‌های گروه D را تشکیل می‌دهند. در گروه E هم تیم‌های برزیل و کانادا (صدرنشین گروه‌های A و C) و روسیه (تیم دوم گروه B) با هم به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های حاضر در دو گروه D و E مرحله دوم به صورت دوره‌ای دیدارهای خود را طی سه روز متوالی دنبال می‌کنند. گروه‌بندی تیم‌ها در مرحله دوم و برنامه دیدارهای این مرحله از مسابقات به شرح زیر است:

گروه D: آرژانتین، ایتالیا، بلغارستان

گروه E: برزیل، کانادا، روسیه

چهارشنبه - 26 تیرماه

گروه D:

* آرژانتین - بلغارستان

گروه E:

* برزیل - روسیه

پنجشنبه - 27 تیرماه

گروه D:

* بلغارستان - ایتالیا

گروه E:

* روسیه - کانادا

جمعه - 28 تیرماه

گروه D:

* آرژانتین - ایتالیا

گروه E:

* کانادا - برزیل

در پایان دیدارهای این مرحله، دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند تا دیدارهای خود را برای تعیین رده‌ تیم‌های اول تا چهارم دنبال کنند.

 

کد خبر 223092
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز