یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جنایتکار پس از فرار از خرم آباد به مشهد گریخت و در آنجا دست به سرقت مسلحانه می‌زد.

فروردین امسال، به‌دنبال درگیری گروهی در شهرستان خرم‌آباد، مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسید و مأموران زمانی که تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت را شروع کردند، دریافتند که مردی به نام نادر در این حادثه نقش داشته است. از همان زمان نادر تحت تعقیب پلیس قرار گرفت اما بررسی‌ها نشان می‌داد که وی بعد از جنایت از استان لرستان گریخته و به خراسان رضوی فرار کرده است.

درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری این مرد ادامه داشت، کارآگاهان پلیس مشهد در جریان چند فقره سرقت مسلحانه از منازل در این شهر قرار گرفتند و جست‌وجو برای شناسایی و دستگیری سارقان را شروع کردند. آنها در بررسی‌های تخصصی متوجه شدند که یکی از سارقان نادر نام دارد و وی همان کسی است که به اتهام قتل از سوی پلیس استان لرستان تحت تعقیب است. درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری نادر ادامه داشت، کارآگاهان باخبر شدند که وی از مشهد نیز گریخته و راهی استان مرکزی شده است. سرهنگ احمدی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با بیان این خبر گفت:

زمانی که مأموران در حال جست‌وجو برای پیدا کردن ردی از مرد جنایتکار بودند، متوجه شدند که وی با یک خودروی زانتیا در شهرستان ساوه تردد می‌کند بنابراین دستور بازداشت او صادر شد تا اینکه چند روز پیش وقتی این مرد برای انجام کاری به تهران آمده بود، در مسیر بازگشت به ساوه ردگیری شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی که سایه به سایه در تعقیب متهم بودند، هنگام ورود خودروی این مرد به شهرستان ساوه، یک تصادف ساختگی ایجاد کردند و به این ترتیب خودروی مرد جنایتکار متوقف شد. او زمانی که برای بررسی خسارت از ماشین پیاده شده بود، به محاصره پلیس درآمد و دستگیر شد. مرد جنایتکار در بازجویی‌ها به شرکت در درگیری منجر به قتل اعتراف کرد و برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس استان لرستان قرار گرفت.

کد خبر 224073
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز