شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: یاهو برای اولین بار پس از دو سال توانست بر شرکت گوگل غلبه کرده و بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را در آمریکای شمالی از آن خود سازد.

yahoo

براساس گزارش CNN، یاهو با جذب بیش از 196.6 میلیون بازدید‌کننده توانست برای اولین باز از ماه می سال 2011 بر گوگل با 192.3 میلیون نفر بازدید‌کننده غلبه کرده و به پربازدید‌‌ترین وب‌سایت در آمریکای شمالی تبدیل شود. براساس گزارش COmScore تعداد بازدید‌کنندگان یاهو از جولای سال گذشته با 20 درصد افزایش مواجه شده ‌است،‌در آن تاریخ یاهو در لیست پربازدید‌ها پس از گوگل و مایکروسافت در رتبه سوم قرار داشت.

رتبه اول ماه جولای برای مدیر عامل جوان یاهو، ماریسا مه‌یر پیروزی بزرگی محسوب می شود. وی از زمان تصدی‌اش در مقام ریاست شرکت یاهو تغییرات زیادی را در این شرکت بحران زده ایجاد کرد.

گزارش ComScore تنها ترافیک رایانه‌های خانگی را نمایش می‌دهد . گزارش دقیق‌تر از ترافیک سایت‌ها هفته آینده منتشر خواهد شد. باوجود اینکه گوگل در ترافیک موبایل به راحتی یاهو را شکست می‌دهد، مه‌یر اعلام کرده که یاهو در ترافیک موبایل نیز با جهش مواجه شده‌است.

به واسطه بهبود‌هایی که در صفحه اصلی یاهو در بخش‌های ایمیل،‌ورزش،‌آب‌و‌هوا، اخبار و Tumblr در هر دو نسخه موبایل و رایانه‌ای ایجاد شده،از جولای سال گذشته در میزان بازدید‌کنندگان این سایت افزایش قابل توجهی ایجاد شده‌است.

برای مثال اپلیکیشن جدید یاهو میل به تنهایی در میزان فعالیت روزانه کاربران یاهو میل 120 درصد افزایش ایجاد کرده‌است. مه‌یر بارها و بارها تاکید کرده که قصد دارد تمرکز یاهو را بر عادت‌های روزانه کاربران قرار دهد تا محصولاتی تولید شوند که بخشی از روزمرگی کاربران خواهند بود. ارزش سهام یاهو نیز از سال گذشته تاکنون 80 درصد افزایش داشته‌است.

کد خبر 228306
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز