سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

رییس جمهور پس از ورود به فرودگاه اردبیل در گفتگو با خبرنگاران افزود : پیروزی لبنان عمل خداوند به وعده‌های خود بود و این پیروزی درس‌های بزرگی در پی داشت.

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد گفت: بزرگترین درس آن این بود که خداوند به وعده خود که گفته‌است اگر مرا یاری کنید شما را یاری خواهم کرد عمل کرد.

وی افزود: در لبنان در یک طرف همه قدرتها حضور داشتند و در طرف دیگر یک گروه از جوانان مومن و پاک در مقابل آنها ایستادند ولی چون برای خدا قیام کردند خدا نیز آنها را یاری کرد و من این پیروزی را به مردم غیور اردبیل تبریک می‌گویم.

احمدی‌نژاد گفت: در مدت سفر به اردبیل مطالب زیادی را طرح خواهیم کرد، ما آمده‌ایم تا با همفکری مسوولان استان کارهای فراوانی راانجام دهیم.

رییس جمهوری اسلامی ایران، تکمیل، آماده شدن و گسترش یافتن طرح‌ها و برنامه‌های استان اردبیل را از جمله فعالیت‌های دولت خواند و اظهارداشت: امیدواریم سفر دولت و اقدامات آن در این استان در شان مردم اردبیل باشد.

محمود احمدی نژاد بین سال‌های ‪ ۱۳۷۲‬تا ‪ ۱۳۷۶‬استاندار اردبیل بوده است.

استان اردبیل با یک میلیون و ‪ ۲۵۷‬هزار نفر جمعیت در شمال غربی ایران و در مجاورت جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای پتانسیلهای بالایی در زمینه های کشاورزی و صنعتی است.

کد خبر 2311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز