رضوی درباره حادثه اتوبوس مسافربری در جاده تهران- قم و مرگ 44مسافر اظهار کرد: بسیاری از اتوبوسهای بین شهری وضعیت مشابه این اتوبوس را دارند و باید ضمن تأکید بر اخذ معاینه فنی اتوبوسها از مراکز معتبر و مکانیزه بر کیفیت و وضعیت لاستیک مورد استفاده این خودروها نظارت دقیق صورت گیرد. وی با بیان اینکه اتوبوس اسکانیا استانداردهای بینالمللی را اخذ کرده است، گفت:
موضوع این است که طی چند سال اخیر قیمت لاستیک اتوبوسها از 500 تا 600هزار تومان حدود 10برابر افزایش داشته و به 5تا 6میلیون تومان رسیده است، در این میان افراد سودجو به احتکار لاستیکها طی این چند سال پرداختهاند و عملا لاستیکهای نو در انبارها فرسوده شدهاند.
وی همچنین بهدلیل بالا بودن قیمت لاستیک، استفاده از لاستیکهای چینی و کمکیفیت توسط برخی اتوبوسها را تقبیح کرد وگفت: احتکار لاستیکها در انبار بهمدت 3 تا 4 سال باعث شده که لاستیکها عمر مفیدشان تمام شود و عملا لاستیکهای نو، فرسوده باشند چنانچه در مورد اتوبوس حادثه دیده نیز با وجود باقی ماندن 60درصد عاج لاستیک، قطعا لاستیکها عمر مفیدشان به پایان رسیده بوده است. وی افزود: برای آنکه شاهد تکرار چنین حوادث دلخراشی نباشیم باید مسئولان و دستگاههای ذیربط چارهای اندیشیده و اجازه ندهند که اتوبوسهای بین شهری از لاستیکهایی که سالها در انبارها خاک خوردهاند استفاده کنند.