دکتر عبدالحسین فریدون در گفتگو با مهر گفت: کمیته رسیدگی به شکایت و مشکلات کلی دانشگاهیان در وزارت علوم تحقیقات و فناوری تشکیل شده است.
وی به اشاره به شرح وظایف این کمیته افزود: وظیفه این کمیته، جمع آوری درخواست های رسیدگی به مشکلات و شکایات دانشگاهیان است تا درخواست های مذکور را به واحد و معاونت های مختلف برای رسیدگی و پیگیری ارسال کند.
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم درباره آمار شکایات و مشکلات دانشگاهیان که تا کنون به این کمیته ارسال شده، گفت: درحال حاضر آماری ندارم ولی همچنان درخواست ها در حال ارسال است.
وی افزود: دانشگاهیان میتوانند درخواست خود را برای رفع مشکل، به روابط عمومی وزارت علوم ارایه دهند و درحال حاضر نیز روابط عمومی وزارت علوم درحال جمع آوری این درخواستها است.
فریدون یادآورشد: این کمیته تازه تشکیل شده و به صورت دایمی فعال خواهد بود.