کتاب ادبیات تبلیغ، کتابی است برای تمام کسانی که در دنیای تبلیغات به کار مشغولند. کتاب با این هدف ویژه به نگارش در آمده است که شما را در راه خلق تبلیغات موثر و پرجاذبه یاری دهد.
تبلیغاتی که توجه عموم را به خودش جلب میکند. پیام خود را به شفافیت عرضه میدارد و خریدار را برای خریدن کالا متقاعد میسازد.
افراد تازهکار تمام نکات بنیادین مورد نیاز را از این کتاب خواهند آموخت: تبلیغات چیست؟ استفاده از آن به چه منظوری است؟ و چگونه میتوان آن را مثمر ثمر کرد.
افرادی که در این زمینه دارای تجاربی ناچیز هستند با استفاده از این کتاب چگونگی نگارش تبلیغات ساده، شفاف و بی واسطه را خواهند آموخت.
حتی افراد کهنه کار نیز میتوانند از این کتاب بهرهمند شده، با نظریات جدید آشنا شوند.
دیوید اوگیلوی در مورد این کتاب گفته: من هیچ نویسنده تبلیغاتی را سراغ ندارم که با خواندن این کتاب پیشرفتی در کارش حاصل نگردد. از جمله خود من.
کتاب ادبیات تبلیغ سال 1388 در قطع رقعی در 340 صفحه توسط انتشارات سیته منتشر شده است که چاپ سوم کتاب به قیمت 8500 تومان قابل تهیه در بازار میباشد.