چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۷:۱۶
۰ نفر

این هفته گروهی از نوجوانان و جوانان هنگ دوچرخه سواران در قالب جشنواره تابستانی تهران در محل پارک جنگلی و ملی سرخه حصار رکاب می زنند.

به گزارش سما ، قائم مقام معاون فرهنگی سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران با اعلام خبر فوق گفت: این هفته یک گروه از اعضای باشگاه فلفل با گردهمایی در پارک جنگلی و ملی سرخه حصار به طرف پیست دوچرخه سواری این پارک، رکاب می زنند.

خلیل سپهر سبحانی از حضور 100 نفر از نوجوانان و جوانان پسر عضو باشگاه فلفل برای رکاب زنی خبر داد و یادآور شد: این گروه پس از رکاب زدن در محل پیست دوچرخه سواری این پارک به صورت گروهی حرکت می کنند.

وی از بیمه یکروزه شرکت کنندگان طی رکاب زنی خبر داد و تصریح کرد: به همراه هر گروه یک خودرو و تیم تعمیراتی و گروهی از دوچرخه سواران هلال احمر به انضمام یک دستگاه آمبولانس، اعزام می شوند تا در صورت وقوع خرابی های احتمالی از بروز عواقب بعدی و یا وقفه در کار گروه جلوگیری کند.

قائم مقام معاون فرهنگی سازمان افزود: در هر سفر، بروشور آموزشی حاوی اطلاعاتی درباره سفر و نکات آموزشی به دوچرخه سواران ارائه می شود.

وی با اشاره به حضور احتمالی دختران عضو باشگاه فلفل در هنگ دوچرخه سواران گفت: با تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده به زودی امکان رکاب زنی دختران شهر تهران، پس از نهایی شدن مکان رکاب زنی، فراهم می شود.

سپهر سبحانی ساعت حضور شروع رکا ب زنی این گروه را 8 صبح، 27 مردادماه ذکر کرد و افزود: تمام نوجوانان و جوانان پسر و دختر علاقمند 15 تا 29 سال شهر تهران می توانند جهت حضور در هنگ دوچرخه سواران با مراجعه به یکی از فرهنگسراها و یا خانه های فرهنگ و ارایه فتوکپی صفحه اول شناسنامه، دو قطعه عکس 4× 3 و فرم تکمیل شده عضویت نسبت به عضویت در باشگاه فلفل اقدام کنند.

به گفته وی، تمامی گروه ها در روز پایانی، طی مراسم اختتامیه با حضور در آخرین گردهمایی هنگ دوچرخه سواران، در جشنواره رکاب زنی شرکت خواهند کرد و طی همین مراسم، از افراد برگزیده با اهدا جوایز ارزشمند تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 2340

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز