سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرحله دوم ارسال آثار مسابقه طراحی مجسمه‌های شهری با ارائه ۳۸۷ اثر به دبیرخانه این رویداد هنری به پایان رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه سلسله فعالیت‌های تخصصی این سازمان در حوزه مجسمه‌سازی و به منظور ارتقای کیفی محیط‌های شهری، سازمان زیباسازی را بر آن داشت تا برپایه تجارب به‌دست آمده، با آگاهی از ضعف‌ها و قوت‌ها و با مشارکت هنرمندان مجسمه‌ساز، اقدام به برپایی مسابقه طراحی مجسمه های شهری کنند.

به همین منظور فراخوان طراحی مجسمه‌های شهری در سه مرحله از سوی این سازمان منتشر شد بر همین اساس مرحله دوم این رویداد هنری با استقبال مجسمه سازان روبرو شد و 196 هنرمند 387 اثر حجمی خود را به دبیرخانه مسابقه طراحی مجسمه‌های شهری ارسال کردند.

بر همین اساس هیات داوران مرحله دوم مسابقه طراحی مجسمه‌های شهری متشکل ایرج محمدی، محمدسالاریان، غلامرضا خیاطان، کامبیز صبری، کیوان پورنصری نژاد، سهند حسامیان و سیمین اکرامی آثار را ارزیابی خواهند کرد.

همچنین، مرحله اول این مسابقه طراحی با ارسال 260 اثر از 144 مجسمه ساز برگزار شد و با داوری ناهید سالیانی، سیمین اکرامی، مرتضی نعمت اللهی، غلامرضا خیاطان، کوروش گلناری، کیوان پورنصری نژاد و سهند حسامیان 23 اثر برای حضور در فضاهای شهری انتخاب شدند.

داوری آثار این مسابقه در سه مرحله انجام خواهد شد و طرح‌ها برگزیده از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران در فضاهای شهری نصب خواهد شد.

کد خبر 234181
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز