گروه حوادث: بررسی‌های پلیس تگزاس نشان می دهد گیلبرت استرادا، زن 23 ساله تگزاسی که خود و 3دختر خردسالش را در ‌کمد خانه‌شان به دار آویخته، به شدت دچار افسردگی بوده است.

به گزارش آسوشیتدپرس ، ماجرای این جنایت فجیع هنگامی فاش شد که زن جوانی در تگزاس آمریکا به مرکز پلیس رفت و ازمرگ  خواهرش و 3 دختر خردسال او خبر داد.

این زن به ماموران پلیس  گفت: صبح امروز چندین بار با خواهرم تماس گرفتم اما او پاسخی به تماس ها نمی داد، بنابراین درحالی که به ماجرا مشکوک شده بودم به ‌خانه آنها رفتم.

هر چه قدر زنگ خانه را به صدا درآوردم کسی در را باز نکرد، وقتی با شکستن در وارد خانه شدم صدای  نوزاد 8 ماهه خواهرم را از داخل کمد لباس شنیدم.

با تعجب به آنجا رفتم و با بازکردن در کمد ، اجساد خواهرم و3 دختر بچه 2 تا 5 ساله‌اش را که از میله وسط کمد آویخته شده بودند را دیدم ، تنها نوزاد 8 ماهه زنده مانده بود که او را فوراً به بیمارستان انتقال دادم.

با اظهارات این زن، کارآگاهان پلیس به خانه این زن به نام گیلبرت استرادا رفتند و درحالی که ابتدا احتمال قتل می رفت  به بررسی های تخصصی دست زدند، اما بررسی ها مشخص کرد این زن بعد از قتل کودکانش، دست به خودکشی زده است.

بنابه  این گزارش، نخستین بررسی های صورت گرفته درباره وضعیت روانی این زن نشان می‌دهد که وی از مدتی قبل دچار افسردگی شدیدی بود و به نظر می رسد این جنایت نیز در یک جنون آنی صورت گرفته و مادر جوان بدون تصمیم قبلی دست به این جنایت زده است.

در جریان حادثه مشابهی که 5 سال پیش در این ایالت روی داد زن 39 ساله ای به نام "دی اتاپرز" خود و سه کودک 4 ، 9 و 10 ساله اش را دار زد.

کد خبر 23422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز