همشهری آنلاین: امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا از طرف امام خمینی(ره) دروغ محض است، گفت: یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

الم لهدا

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز عید قربان اظهار کرد: ابراهیم خلیل الله (ع) در مقام دلدادگی خداوند حاضر شد و فرزندش را قربانی کرد.

امام جمعه مشهد بیان کرد: عید قربان عید لقا الله است و خداوند به بندگان خود می‌گوید باید همه چیز خود را در راه لقاءالله بدهند تا به مقام دلدادگی الهی برسند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه حضرت ابراهیم خلیل‌الله و موسی کلیم‌الله به عنوان مقام لقاءالله نائل شدند، اظهار کرد: این بزرگواران جریان استکبارستیزی را نقطه برجسته زندگی خود قرار دادند و همه انبیای الهی محور رسالت‌شان استکبارستیزی و از بین بردن نمادهای استکبار بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا از طرف امام خمینی(ره) دروغ محض است، گفت: یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه اصل استکبارستیزی در انقلاب اسلامی ایران یک اصل تغییرناپذیر است، بیان کرد:‌ اسلام‌ برخی افراد تشریفاتی است و در اصل لائیک هستند.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: ‌انقلاب اسلامی در راستای انقلاب کربلا است و محور انقلاب کربلا استکبارستیزی بود و امام حسین (ع) فقط با 72 تن این جریان را تا لحظه شهادت ادامه دادند.

وی در خصوص مذاکرات ایران با گروه 1+5 اظهار کرد: مذاکره به این معنا نیست که پای از اصول برمی‌داریم.

امام جمعه مشهد بیان کرد: مردم ایران در همه حال بزرگترین مخالف آمریکا هستند و خواهند بود.

کد خبر 235226
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز