گروه اجتماعی: با وجود مصوبه هیأت دولت مبنی بر پذیرش همه هزینه‌های درمانی کودکان مصدوم دبستان انقلاب اسلامی روستای شین‌آباد پیرانشهر، ادامه درمان این کودکان با چالش روبه‌ور شده است.

مسئولان وزارت آموزش و پرورش به خانواده‌های کودکان مصدوم شین‌آبادی اعلام کرده‌اند فرزندان‌شان را برای ادامه درمان باید به بیمارستان دیگری انتقال دهند. این موضوع موجب بروز نگرانی در بین خانواده‌های دانش‌آموزان مصدوم به‌ویژه آنهایی که دچار مصدومیت بیشتری هستند شده است. برای پیگیری موضوع و اعتراض به آن، جمعی از خانواده‌های دانش‌آموزان مصدوم شین‌آبادی ظهر 8 آبان به محل وزارت آموزش و پرورش رفتند تا با وزیر آموزش و پرورش در این‌باره مذاکره کنند؛ ‌موضوعی که مسئولان اطلاع‌رسانی این وزارتخانه حاضر به پاسخگویی در این‌باره نشدند.

درنهایت مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش عصر 8 آبان با انتشار خبری به‌صورت تلویحی این موضوع را تأیید کرد، در این خبر آمده است: وزیر آموزش وپرورش رأس ساعت13 چهارشنبه هشتم آبان با دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آبادی و خانواده‌های آنان دیدار کرد. در این دیدار، فانی در جریان استمرار روند درمان آنان قرار گرفت و به مطالب مبسوط خانواده‌های آنان گوش فرا داد و گفت: این عزیزان همچون فرزندان من هستند و من وظیفه دارم به‌عنوان یک معلم تمامی خواسته‌های آنان را تا حصول نتیجه پیگیری کنم.

کد خبر 237319
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز