همشهری آنلاین: نشریه تایم در جدیدترین شماره خود اقدام به معرفی ۱۰ فیلم برتر و همچنین ۱۰ فیلم از بدترین‌های امسال سینمای جهان کرده است.

به گزارش ایسنا، «ریچارد کورلیس»، منتقد سینمایی نشریه تایم فیلم «جاذبه» ساخته جدید «آلفونسو کواران» با بازی «جورج کلونی» و «ساندرا بولاک» را به عنوان بهترین فیلم سال 2013 معرفی کرد.

پس از آن فیلم‌های «زیبایی بزرگ» ساخته «پائولو سورنتینو»، «اخاذی آمریکایی» از «دیوید اوراسل» و «او» به کارگردانی «اسپایک جونز» در رتبه‌های بعدی فهرست تایم قرار دارند.

«استاد بزرگ»، «سریع و خشن 6»، انیمیشن «یخ‌زده»، «عمل کشتن» و «دوازده سال بردگی» به کارگردانی «استیو مک‌کوئین» و «هابیت: نابودی اژدها» در فهرست برترین آثار سینمایی سال 2013 قرار گرفتند.

در بخش بدترین فیلم‌های سال نیز «آدم بزرگ‌ها 2» به کارگردانی «دنیس دوگان» با پیشی گرفتن از رقبای دیگر عنوان بدترین فیلم سال را از آن خود کرد.

همچنین در مکان‌های بدترین ساخته‌های سینمای جهان به ترتیب فیلم‌های «سلینجر» به کارگردانی «شین سالرنو»، «میزبان» ساخته «اندرو نیکول»، «پس از زمین» از «ام نایت شیامالان»، «R.I.P.D» به کارگردانی «رابرت شوننتکه»، فیلم نامزد نخل طلای کن «فقط خدا می‌بخشد» به کارگردانی «نیکلاس وندینگ رفین»، «عروسی بزرگ» از «جاسیتن زاکام»، «مشاور» ساخته جدید «ریدلی اسکات»، «اوز بزرگ و قدرتمند» به کارگردانی «سام ریمی» و قسمت سوم «خماری» به کارگردانی «تاد فیلیپس» قرار گرفتند.

کد خبر 241508
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز