سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۴
۰ نفر

کسانی که دیروز برای تماشای «طبقه حساس» کمال تبریزی به سینما آزادی رفته بودند، در کمال شگفتی دریافتند این فیلم هنوز آماده نمایش نشده است.

شاید طبقه حساس- تبریزی

 تبریزی در این‌باره به ایسنا گفته که قبلا به مدیران جشنواره هشدار داده بود نخستین نمایش‌های طبقه حساس را به 15بهمن موکول کنند. درهرحال، تازه‌ترین تجربه کارگردانی خالق مارمولک با بازی رضا عطاران می‌تواند یکی از شگفتی‌های جشنواره امسال باشد.

برخلاف اهالی رسانه که اعتراض خود را به کیفیت نازل فیلم «مردن به وقت شهریور» با سوت و کف اعلام کردند، ظاهرا فیلم در سینماهای مردمی جشنواره با استقبال علاقه‌مندان مواجه شده است. هاتف علیمردانی که با «پونه» جای پای خود را در سینمای ایران محکم کرده بود، در فیلم دوم خود باز سراغ موضوعی اجتماعی با حضور جوانان رفته است. گرچه برخی خبرنگاران هانیه توسلی بازیگر مردن به وقت شهریور را دیده‌اند که به‌دلیل ضعف فنی فیلم در برج میلاد با بغضی در گلو از رفتن به نشست خبری خودداری و محوطه برج را ترک کرده است.

نمایش فیلم سینمایی «فردا» ساخته مشترک مهدی پاکدل و ایمان افشاریان در پردیس سینمایی ملت به دل مردم نشست و خیلی‌ها ایستاده آن را تماشا کردند. نخستین تجربه کارگردانی پاکدل و افشاریان با وجود پایان تلخ جزو فیلم‌های محبوب مردم در همین روزهای آغاز جشنواره فیلم فجر بوده است. چرخش‌های متعدد داستانی و بازی متفاوت علی دهکردی و امیررضا دلاوری از جذاب‌ترین بخش‌های فرداست. این فیلم پنجشنبه 17بهمن ساعت14 در کاخ جشنواره برای هنرمندان و اهالی رسانه به نمایش درمی‌آید. سینما آزادی جمعه 18بهمن ساعت16:30، سینما ماندانا 18بهمن ساعت 18و سالن شماره‌2 سینما فرهنگ ساعت 19فردا را به نمایش می‌گذارند. علیرضا شجاع‌نوری و ستاره اسکندری هم دیگر بازیگران فیلم هستند.

«رد کارپت» رضا عطاران از نخستین فیلم‌هایی بود که نمایش آن در سینما آزادی به نوبت فوق‌العاده کشید. استقبال مردم سینمادوست از دومین فیلم عطاران به‌گونه‌ای بود که مدیران سینما آزادی ناچار شدند برای آن سانس ویژه درنظر بگیرند. «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» روح‌الله حجازی هم گرچه با استقبال زیاد مردم همراه بود اما نمایش آن به سانس فوق‌العاده نرسید.

سعید آقاخانی که این روزها دارد سریال نوروزی شبکه3 را می‌سازد، ظاهرا در نخستین تجربه سینمایی خود نتوانسته نظر مثبت مردم و منتقدان را جلب کند. «لامپ 100» فقط یک محسن تنابنده دارد که‌کارگردان و نویسنده را هم بر دوش می‌کشد و البته جاهایی به نقی «پایتخت» تنه می‌زند. اصرار یک کمدی‌ساز باتجربه به ساختن فیلمی تراژدی شاید این نتایج ناخواسته را هم در پی داشته باشد.

فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله امروز برای نخستین بار به نمایش درمی‌آید. برنامه اکران امروز فیلم از این قرار است: سینما آزادی سالن شهر فرنگ ساعت 15، سالن اصلی ساعت 18:30و سینما فرهنگ سالن یک ساعت20. آرایش غلیظ سومین تجربه کارگردانی نعمت‌الله پس از بوتیک و بی‌پولی است و با آهنگسازی سهراب پورناظری به جشنواره فیلم فجر می‌آید.

کد خبر 248318

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز