همشهری آنلاین: امامعلی حبیبی، اسطوره کشتی جهان حمایت خود را از ورزش نابینایان و کم بینایان استان مازندران اعلام کرد.

E.Habibi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، دارنده سه مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک روز شنبه (12 بهمن) در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش نابینایان و کم‌بینایان مازندران در قائمشهر گفت: نابینایان و کم‌بینایان با توجه به شرایط ویژه فیزیکی و معلولیتی که دارند برای اثبات توانایی‌های خود مجبور به تلاشی بیشتر از افراد عادی هستند.

وی افزود: حضور موفقیت‌آمیز ورزشکاران نابینا و کم‌بینای مازندران در رقابت‌های جهانی و ملی و کسب عناوین برتر از جمله این توانمندی‌ها است.

حبیبی کمک ویژه و بیشتر به ورزش معلولین را وظیفه دانست و تاکید کرد: بسترهای لازم باید با حمایت همه جانبه برای تحقق توان این قشر فراهم شود.

وی آمادگی خود را برای حمایت از ورزش نابینایان و کم بینایان مازندران با توجه به قهرمان‌پروری آن اعلام کرد و گفت: می‌توانیم شاهد قهرمانان بیشتری در این عرصه از ورزش باشیم.

این اسطوره کشتی جهان حضور در میان ورزشکاران نابینا و کم‌بینا و همراهی آنان در مسابقات ورزشی و کمک به جذب حامی مالی برای تقویت ورزش این قشر را از جمله شیوه‌های حمایت خود برشمرد.

رییس هیات ورزش نابینایان و کم‌بینایان مازندران هم در این مراسم گفت: ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان برای رشد و شکوفایی و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر در بین ورزشکاران، نیازمند حامی مالی مناسب است.

ابوطالب باقری افزود: ورزشکاران کم‌بینا و نابینا همواره در رقابت‌های بین‌المللی برای کشور افتخارآفرین بودند، اما مسئولین آنگونه که باید به نیازهای ورزشی این افراد توجه نمی‌کنند.

وی گفت: برای رشد ورزش نابینایان باید ابتدا شرایط جامعه را به گونه‌ای فراهم کرد که افراد از نزدیک با فعالیت‌های ورزشی این قشر آشنا شوند و در ادامه گام‌های موثری برای پیشرفت ورزش آنان برداشته شود.

در این مراسم از مدال‌آوران نابینا و کم‌بینای مازندران با اهداء جوایزی قدردانی شد.

 

کد خبر 248385
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز