همشهری آنلاین: پردیس‌های سینمایی پایتخت در طول برگزاری جشنواره سی و دوم شاهد استقبال ویژه مخاطبان و علاقه مندان به سینما بوده است که در این میان پردیس‌های ملت و آزادی شاهد بیشترین استقبال بوده‌اند.

سینما

به گزارش مهر، هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر با بیان این مطلب که با گذشت چهار روز از برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، استقبال مردم از پردیس های سینمایی افزایش پیدا کرده است، گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با 13 سالن در قالب 5 پردیس سینمایی در این دوره از جشنواره حضور دارد.

هرچند این روزها به دلیل شرایط نامساعد جوی این امکان وجود داشت تا مردم و سینمادوستان کمتر برای دیدن فیلم های جشنواره به سینما روند، اما خوشبختانه طی این چند روز استقبال بالایی از این پردیس ها شده است.

وی ادامه داد: دو پردیس ملت و آزادی در بین پردیس های سینمایی شهرداری تهران، از استقبال بالایی برخوردار بود و مردم تمایل بسیاری به دیدن فیلم های جشنواره در این پردیس ها رفتند.

منبتی در پایان گفت: پردیس های تماشا و راگا در جنوب شهر نیز با استقبال خوبی همراه بود.

البته سه سالن از این پردیس ها در اختیار نمایش عمومی قرار گرفته و روند طبیعی اکران را پشت سر می‌گذارد، اما همین سالن ها تحت تاثیر جشنواره فیلم فجر از فروش خوبی برخوردار بود.

کد خبر 248401
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز