شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

همشهری انلاین: مرد 32 ساله ای که در اقدامی عجیب خود را به همراه دو فرزندش از بالکن هتل محل اقامتشان به زمین پرتاب کرده بود به زودی به اتهام قتل روانه دادگاه می شود.

این مرد انگلیسی که "جان هوگان" نام دارد متهم است در حالی که به همراه همسر و دو فرزندش در یونان در تعطیلات به سر می برده است در اقدامی جنون آمیز ابتدا پسرش "لیام" 6 ساله را از بالکن به پایین هل داده و سپس خودش با دختر دو ساله اش به پایین پریده است.

آقای هوگان که سابقه نوشیدن بیش از حد الکل و مصرف داروهای ضد افسردگی را دارد در این حادثه توانست تنها با شکستن دستها و پاهایش جان سالم به در ببرد و اتهام قتل را به گردن بگیرد.

 همسر این مرد که بخاطر زنده ماندن  معجزه آسای دختر کوچکش در حضور خبرنگاران خدا را شکر می کرد در رابطه با این حادثه گفت: شوهرم از مدتها قبل به مشکلات روحی دچار شده بود و ما به خاطر همین موضوع به این سفر تفریحی آمدیم. من هرگز تصور نمی کردم که او دست به چنین کار هولناکی  بزند.

خانم هوگان اکنون در انتظار مرخص شدن دخترکش از بیمارستان است تا به انگلیس زادگاهش بر گردد و مراسم تشییع جنازه پسرش را برگزار کند.

به گفته پلیس آقای هوگان نیز که ظاهرا به یاد نمی آورد مرتکب چه جنایتی شده است بزودی پس از مرخص شدن از بیمارستان به اتهام قتل عمد پسرش راهی دادگاه می شود.

 

کد خبر 2488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز