همشهری آنلاین: با برگزاری مسابقات چند رشته دیگر در سوچی، تیم میزبان با کسب چند مدال دیگر خود را به پله دوم جدول رده‌بندی رساند.

Skispringen

در لوژسواری دو نفره مردان به ترتیب تیم‌های روسیه، سوئیس و آمریکا صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.

در اسنوبرد کراس مردان "پیر وولتیه" از فرانسه روز سه‌شنبه (29 بهمن) در رشته اسنوبورد مردان نشان طلا، "نیکلای اویونین" (Nikolai Olynin) از روسیه مدال نقره، و "آلکساندر دیبولد" از آمریکا نشان برنز کسب کرد.

پیشتر روسیه فقط یک بار در سال 2010 میلادی در رشته اسنوبورد مارپیچ بزرگ موازی زنان نشان نقره دریافت نموده بود. این نشان را "یکاترینا ایلیوخینا" کسب کرده بود.

رقابت‌های اسنوبورد مردان قرار بود دوشنبه برگزار شود، اما به خاطر هوای نامساعد به تعویق افتاد.

در بیاتلون (دوگانه) زنان دومراچه‌وا از بلاروس، سوکالووا از جمهوری چک و اکهوف از نروژ عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در اسکیت هنری مختلط زوج دیویس/وایت از آمریکا طلا گرفتند، ویرتو/مویر از کانادا نشان نقره، و اینیخ/کاتسال از روسیه هم مدال برنز دریافت کردند.

در پرش اسکی تیمی مردان آلمان، اتریش و ژاپن مدال‌های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

در اسکی آزاد مردان کوشنیر از بلاروس صاحب مدال طلا شد، موریس از استرالیا نقره گرفت و جیا از چین گردن‌آویز برنز را به گردن آویخت.

و در اسکی آلپاین(مارپیچ بزرگ) بانوان ماتسه از اسلوونی مدال طلا را به دست آورد، فنینگر از اتریش نقره گرفت و ربنسبورگ از آلمان صاحب مدال برنز شد.

در پایان این رقابت‌ها آلمان با 8 طلا، 3 نقره و 3 برنز، روسیه با 5 طلا،‌ 8 نقره و 6 برنز، هلند با 5 طلا، 5 نقره و 7 برنز و آمریکا با 5 طلا، 4 نقره و 10 برنز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

 

کد خبر 250163
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز