همشهری آنلاین: رئیس پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی ناجا گفت: با اجرای طرح برخورد با تولید‌کنندگان و فروشندگان فیلم‌ها و سی‌دی‌های مبتذل و غیر مجازی 190 نفر از عوامل اصلی که با صورت قاچاق فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

  به گزارش فارس سردار احمد روزبهانی امروز در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به کارهایی اطلاعاتی صورت گرفته توسط پلیس امنیت عمومی حدود 209 واحد صنفی در سراسر کشور توسط پلیس بازرسی شد که در این بازرسی‌ها 600 هزار سی‌دی مبتذل و مستهجن کشف و 190 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی گفت: طی عملیات‌ انجام شده افرادی که به نوعی از سی‌دی‌های شخصی مردم سوء‌استفاده کرده و آن‌ها را تکثیر و به فروش می‌رساندند نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با عوامل تولید کننده و توزیع کننده محصولات فرهنگی غیر‌مجاز در تهران گفت: طی عملیاتی که دیروز(یکشنبه 3 تیر) در تهران توسط پلیس انجام شد بیش از 120 هزار سی‌دی مبتذل و مستهجن کشف شد.

سردار روزبهانی به اجرای مرحله چهارم طرح امنیت اجتماعی در کشور اشاره کرد و گفت: در این طرح بحث امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مد نظر پلیس است و مأموران برای تأمین امنیت شهروندان در این مراکز حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: برخورد با مزاحمان نوامیس مردم، توزیع کننده مشروبات الکلی و مواد مخدر در پارک‌ها جزء افراد پلیس برای اجرای طرح چهارم ارتقای امنیت اجتماعی است.

کد خبر 25092

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز