همشهری آنلاین: هریسون فورد می‌گوید احتمال زیادی وجود دارد او قرارداد بازی در ۲ قسمت تازه از مجموعه فیلم اکشن و ماجراجویانه «ایندیانا جونز» را امضا کند.

بازیگر سینمای جهان

به گزارش فارس به نقل از سایت اینترنتی موویز، شایعات حکایت از آن می‌کند که این بازیگر 71 ساله مشغول مذاکرات جدی با تهیه‌کنندگان این مجموعه فیلم موفق است.

به این ترتیب، احتمال زیادی وجود دارد که تماشاگران سینما دوباره هریسون فورد را در نقش کاراکتر پروفسور ایندیانا جونز ماجراجو ببینند.

گفته می‌شود یکی از دلایل مهمی که فورد هنوز قرارداد بازی در قسمت هفتم «جنگ‌های ستاره‌ای» را امضا نکرده، در ارتباط با فیلم «ایندیانا جونز» است.

این گفته‌ها حکایت از آن می‌کند که وی به امید به سرانجام رسیدن پروژه «ایندیانا جونز» جدید، منتظر است ببیند سرنوشت این فیلم به کجا می‌کشد.

هریسون فورد قبل از این چندبار در گفت‌وگوهای مختلف خود از علاقه زیادش به بازی در نقش دکتر ایندیانا جونز صحبت کرده است.

مسئولان کمپانی والت دیزنی در مذاکرات خود با هریسون فورد، به او قول داده‌اند که «ایندیانا جونز» جدید را با بازی او تهیه خواهند کرد.

گفته می‌شود دو قسمت تازه مجموعه فیلم «ایندیانا جونز» به احتمال زیاد، در یک فاصله زمانی کوتاه از یکدیگز جلوی دوربین خواهند رفت.

کمپانی والت‌دیزنی ماه دسامبر گذشته امتیاز قانونی تولید قسمت‌های جدید مجموعه فیلم «ایندیانا جونز» را خریداری کرد و در همان زمان، اعلام کرد قصد تولید قسمت‌های تازه آن را دارد.

با این حال، تا چند روز قبل هنوز مشخص نبود مسئولان کمپانی والت‌دیزنی قصد دارند از هریسون فورد برای بازی در این فیلم دعوت کنند یا خیر.

اولین قسمت اکشن ماجراجویانه «ایندیانا جونز» اوایل دهه هشتاد میلادی به روی پرده سینماها رفت و فروش بالایی دز جدول گیشه نمایش سینماها کرد.

استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم، دو قسمت دوم و سوم آن را هم در دهه هشتاد میلادی جلوی دوربین برد. قسمت چهارم فیلم سه سال قبل تهیه و تولید شد و اسپیلبرگ کارگردان آن بود.

نقش اصلی هر چهار قسمت این مجموعه فیلم را هریسون فورد بازی کرد.

کد خبر 250952
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز