همشهری آنلاین: تورنمنت بین‌المللی بلغارستان از روز چهارشنبه (۷ اسفند) به میزبانی شهر صوفیه با حضور ۲۰۰ بوکسور در قالب ۲۲ تیم از کشورهای مختلف آغاز شد. تیم ملی ایران نیز با ترکیب ۶ بوکسور در این مسابقات حضور دارد.

box

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، این رقابت‌ها از بعد‌ازظهر روز چهارشنبه آغاز شده که 5 نفر از نمایندگان ایران در نخستین روز وارد رینگ شدند.

در ادامه این رقابت‌ها که پنجشنبه شب گذشته برگزار شد، سه نماینده ایران با شکست حریفانشان مدال برنز خود در این رقابت‌ها را قطعی کردند.

در وزن 49- کیلوگرم هومن طوقانی ابتدا با شکست نماینده بلغارستان به مرحله نیمه نهایی رسید و مدال برنزش قطعی شد. طوقانی باید به مصاف نماینده ترکیه برود و در صورت پیروزی به فینال مسابقات راه خواهد یافت.

در وزن 52- کیلوگرم سجاد محمدپور نیز در دور اول نماینده تیم بلغارستان را شکست داد و در دور دوم با شکست نماینده اسپانیا به جمع چهار نفر پایانی راه یافت. او با این پیروزی مدال برنزش را قطعی کرد و باید با دیگر نماینده بلغارستان مبارزه کند.

در وزن 56- کیلوگرم احسان سپهوندی دیگر نماینده بلغارستان را شکست داد و به جمع چهار نفر پایانی رفت. او هم با راه‌یابی به این مرحله مدال برنزش قطعی شده و باید به مصاف نماینده اکوادور برود. سپهوندی نیز در صورت پیروزی مقابل حریفش به فینال مسابقات راه خواهد یافت.

اما از بین 6 بوکسور اعزامی به تورنمنت بلغارستان، سه نماینده دیگر ایران در نخستین دیدار مقابل حریفان خود شکست خوردند و از دور مسابقات حذف شدند.

ابراهیم ناظریان در وزن 64 کیلوگرم مقابل نماینده بلغارستان شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد، جهانگیر عراقی در وزن 75 - کیلوگرم مقابل نماینده لیتوانی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت و وحید ابراهیمی در وزن 91+ کیلوگرم هم به بوکسور ترکیه باخت و حذف شد.

 

کد خبر 251357
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز