مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

گروه شهری: سازمان زیبا‌سازی شهر تهران به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ زیباسازی در آستانه سال‌نو، جشنواره پلاک بهاری را برای انتخاب و معرفی بهترین نماهای منازل مسکونی پایتخت برگزار می‌کند.

بهار

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: این سازمان در راستای نهادینه کردن فرهنگ زیباسازی شهر، طرح رفتار نو را در قالب جشنواره پلاک بهاری برگزار می‌کند. در این جشنواره که با مشارکت مستقیم شهروندان انجام می‌شود بهترین نماهای زیبا از منازل مسکونی تهران انتخاب و معرفی می‌شود.

جمال کامیاب با بیان اینکه در مرحله اول هر منطقه خانه‌های برتر را معرفی می‌کند، افزود: در مراحل بعد برگزیدگان در تهران معرفی خواهند شد. نورپردازی و پیرایش نماهای عمومی ساختمان، حذف زواید، شست‌وشو و نظافت بالکن، پنجره‌ها و دیوارها ازجمله محورهای این جشنواره است. از هر منطقه 5نمای برتر انتخاب می‌شود که البته مناطق نیز جداگانه از نمای برتر منطقه خود تقدیر به عمل می‌آورند.

در پایان این جشنواره از 110پلاک و نمای برتر شهری تقدیر می‌شود. کامیاب به‌منظور شرکت شهروندان در این طرح گفت که شهروندان می‌توانند با ارسال 2عکس از قبل و بعد از زیباسازی و اصلاح نمای منزل‌شان در جشنواره شرکت کنند. بدین ترتیب که 2عکس مذکور را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نشانی دبیرخانه جشنواره پلاک بهاری، میدان گلها، خیابان گلها، خیابان مرداد، بن بست شاهرخ شرقی، پلاک 15واحد 3و نشانی اینترنتی آن www. tehranema. zibasazi. ir است که شهروندان می‌توانند تا 24اسفند‌ماه عکس‌های مورد نظر خود را به این نشانی‌ها ارسال کنند.پس از انتخاب برترین نماها توسط هیات داوران، مراسم اختتامیه با حضور شهروندان برگزیده، مسئولان و مدیران شهری در خرداد 93برگزار می‌شود.

کد خبر 251612
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز