مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران پس از نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان تهران که با حضور استاندار تهران و مسئولان شهری، نمایندگان بهداشت و درمان، هلال احمر، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی در محل استانداری تهران برگزار شد در نشست مشترک خبری با استاندار تهران از ارائه تخفیف ۴۰درصدی مراکز اقامتی و تخفیف ۲۵درصدی سفره‌خانه‌های سنتی استان تهران در تعطیلات نوروز خبر داد.

گردشگری-تهران


رجبعلی خسروآبادی درباره ساماندهی اسکان مسافران نوروزی گفت: تهران مقصد عبوری مسافران نوروزی است و کمتر کسی برای اقامت در تهران توقف می‌کند. به‌گفته او براساس آنچه خبرگزاری‌ها منتشر کرده‌اند به‌دلیل مقصد عبوری بودن تهران اقامتگاه‌ها تا 40درصد در نوروز تخفیف می‌دهند.به گفته وی، علاوه بر خدمات هتلی، شهرداری نیز اماکنی را برای اسکان موقت تعیین کرده که امکانات اولیه و امنیت آن برقرار خواهد بود.

سیدحسن هاشمی استاندار تهران نیز درباره چگونگی کنترل قیمت خدمات سفر با توجه به گرانی‌های نوروز و تعیین دستور کار برای کمیته نظارت و تنظیم بازار که براساس گزارش ارائه شده در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر بیشتر به نظارت و تنظیم اقلام خوراکی پرداخته بود، گفت: فرماندار و بخشدار تهران را موظف کرده‌ایم که به کنترل قیمت‌ها در نوروز بپردازند تا در نوروز93 شاهد روند صعودی و غیرمنطقی قیمت‌ها نباشیم.

کد خبر 252269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز