همشهری آنلاین: فرزاد هوشیار پارسیان در تشریح برنامه‌ نوروزی مجموعه یادمان پایتخت از نمایش چهار فیلم اکران نوروزی از ۲۵ اسفند در برج میلاد خبر داد.

سینما

به گزارش فارس، نشست خبری ویژه برنامه‌های برج میلاد تهران برای ایام نوروز با حضور فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد برگزار شد.

هوشیار پارسیان ضمن بیان ویژه برنامه‌های نوروزی برج میلاد در هفت سرای مختلف گفت: برنامه های نوروزی برج میلاد از 25 اسفند 92 تا 12 فروردین 93 برگزار خواهد شد و در این مدت میزبان شهروندان تهرانی، مسافران نوروزی و حتی گردشگران خارجی خواهیم بود.

وی در بخشی از صحبت‌های خود که به تشریح ویژه برنامه‌های فرهنگی برج میلاد در نوروز 93 اختصاص داشت، افزود: یکی از هفت سرای نوروزی، سرای فرهنگ فاطمی است که در این سرا در دو بخش به صورت تصویری زندگی حضرت فاطمه زهرا که در فضایی به وسعت 2400 متر مربع طراحی و اجرا شده است و در آن نیز بخش به نام تصویر سازی قرآن فعالیت خواهد کرد.

هوشیار پارسیان ادامه داد: همچنین در ایام نوروز 4 فیلم اکران نوروزی به نام‌های «معراجی‌ها»،«چ»،«خط ویژه» و «طبقه حساس» در سینماهای برج میلاد نمایش داده خواهد شد که تاریخ آغاز آن از 25 اسفندماه است.

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی این مجموعه در ایام نوروز گفت: نمایش 100لباس ایرانی از دوران هخامنشی تا امروز از دیگر برنامه‌های نوروزی است و در کنار آن نمایش مجسمه‌های سیلیکونی 15 تن از مشاهیر در فضای برج ادامه خواهد داشت.

به گفته هوشیار پارسیان اجرای موسیقی سنتی، نغمه‌های فاطمی، رونمایی از عروسک‌های جدید عمو نوروز و ننه سرما و پخش زنده برنامه‌ از طریق شبکه‌های رادیویی جوان، ایران و معارف و اجرای زنده ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران از مقابل برج میلاد از دیگر برنامه‌های نوروزی این مجموعه است.

کد خبر 252346
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز