همشهری آنلاین: تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت آموزش وپرورش و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران صبح چهارشنبه با حضور معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران امضاء شد.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت آموزش و پرورش، این تفاهم‌نامه به منظور ارتقای توانمندی‌های متقابل وزارت آموزش و پرورش و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برای دستیابی به هدف برنامه توسعه اقتصادی و اجتماعی در عرصه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و ترویجی در 6 ماده و 15 بند به امضای علی زرافشان و محمدرضا زالی رسید.

موضوع این تفاهم‌نامه مبنی بر همکاری بین دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و وزارت آموزش و پرورش در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و ترویجی برای توسعه کارآفرینی و مفاهیم آن بین دانش‌آموزان، ارتقای سطح علمی کارکنان وزارت آموزش و پرورش در راستای فراهم آوردن زمینه ارتقا و بهبود خدمات توانمندسازی جامعه هدف با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های دانشکده کارآفرینی از طریق حمایت از طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی با استفاده از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، نیروی انسانی و پشتیبانی طرفین تفاهم‌نامه است.

بر طبق این گزارش، زمینه‌های همکاری پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، ترویج و نشر و مشاوره است و این تفاهم‌نامه به مدت سه سال اعتبار دارد.

کد خبر 252965
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز