گروه اقتصادی: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: این سازمان تصمیم دارد به دلیل برگزاری انتخابات دوره هشتم مجلس در اسفندماه امسال، لایحه بودجه سال 1387 کل کشور را با در نظر گرفتن فرآیند بررسی این لایحه در مجلس، در زمان مناسب ارائه کند.

در حالی که برخی نمایندگان مجلس به علت برگزاری انتخابات دور هشتم در اسفندماه سال جاری، خواستار ارائه لایحه بودجه از سوی دولت در آذرماه شده‌اند، امیر باقری مدیرکل جدید دفتر اقتصاد کلان سازمان مدیریت از آمادگی این سازمان از ارائه لایحه بودجه در زمان مناسب خبر داد.

این در حالی است که دولت لایحه بودجه سال 86 را با تاخیر در اوایل بهمن‌ماه ارائه کرده بود.

باقری در این باره گفت: پیش‌بینی می‌شود بتوانیم لایحه بودجه 87 را پیش از موعد مقرر هر سال به مجلس شورای اسلامی‌ارائه کنیم تا نمایندگان بتوانند قبل از اتمام کار هفتمین دوره مجلس، لایحه بودجه سال 1387 کل کشور را به تصویب برسانند.

وی با اشاره به شروع کار مطالعه و بررسی مقدماتی برنامه پنجم توسعه، گفت: برنامه پنجم توسعه براساس برنامه زمان بندی در سال 1388 باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، لذا بررسی‌های مقدماتی این برنامه در معاونت امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه شروع شده است.

کد خبر 25307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز