سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

نشریه معتبر کیکر امروز در یادداشتی عنوان کرد تابستان امسال ؛ دنیل داوری دروازه بان تیم اینتراخت برانشویک به طور قطع تیمش را ترک خواهد کرد.

دنیل داوری

به گزارش کیکر داوری 26 ساله که احتمال می رود دروازه بان اول تیم ملی فوتبال ایران در برزیل 2014 باشد، تمایل ندارد بیش از این در تیمی بماند که ساختار دفاعی تا این حد شکننده داشته باشد. با اینهمه داوری بسیار تمایل دارد در بوندسلیگا بماند.

داوری تاکنون در این فصل بوندسلیگا تنها 5 بازی را از دست داده است و در طی 24 بازی انجام داده موفق شده 12 بار نمره‌ی خوب به بالا دریافت کند.بر این اساس داوری جزو سه دروازه بان بوندسلیگا در این فصل است که تاکنون توانسته سه بار نمره بالاتر از یک و نیم بگیرد. و از او به عنوان دروازه بانی مدرن یاد می شود.

به نقل از کیکر ؛دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ابتدا در تیم ماینز به رشد رسید و این شانس را  داشت تا با یورگن کلوپ کار کند.با اینهمه داوری از سال 2009 به اینتراخت برانشویک پیوست و در فصل گذشته فرشته نجات و قهرمان این تیم نام گرفت چراکه با انجام بهترین بازی هایش مهمترین بازیکن این تیم بود که باعث گردید اینتراخت برانشویک پس از 28 سال به بوندسلیگا صعود کند.

گفتنی است اینتراخت برانشویک که حتی سابقه قهرمانی در بوندسلیگا را نیز در کارنامه دارد مصرانه به دنبال تمدید قرار داد با داوری است.اما به نظر می رسد دروازه بان اول این تیم به هیج وجه قصد تمدید با این تیم را ندارد. 

کد خبر 255203
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز