به گزارش ستاد خبری، سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل سومین کنفرانس روابطعمومی و صنعت در این جلسه با اشاره به اینکه صنایع امروز بیش از دورههای گذشته به روابطعمومی فعال و کارآمد نیاز دارند، گفت: از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، تخصصی شدن روابطعمومیهای بنگاههای فعال در این حوزه است.
وی افزود: روابطعمومیها قادرند با استفاده از روشهای اقناعی، افکار عمومی را به سمت استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هدایت کنند. آنها با آموزشهای تخصصی قادر خواهند بود فضای رقابتی میان تولیدات داخلی با کالاهای مشابه خارجی ایجاد کنند و در نهایت زمینهساز توسعه و رشد اقتصادی شوند.
کاظمیدینان با اشاره به برگزاری سومین کنفرانس روابطعمومی و صنعت در روز 28 اردیبهشتماه گفت: موضوع اصلی این کنفرانس روابطعمومی، صنعت و رقایت برندها تعیین شده است و امیدواریم با ارائه آموزشهایی در این خصوص امکانات روابطعمومیها برای برندسازی و جذب مخاطب بیشتر، کنفرانسی کاربردی و اثربخش داشته باشیم.
یوسف فروتن آغمیونی، طراح پوستر سومین کنفرانس روابطعمومی و صنعت نیز در این جلسه به اشاره به ویژگیهای این پوستر گفت: در این طرح تلاش شده چنین نشان داده شود که استفاده مناسب و صحیح از ابزارهای ارتباطی در بخش یک بنگاه تولیدی، میتواند به انتخاب برند آن بنگاه توسط مصرفکنندگان منجر شود و میزان آنچه صنایع در بازار کالا بهفروش میرسانند، حتماً متناسب با فعالیت روابطعمومیها در معرفی آن کالا و ترغیب مصرفکنندگان به خرید آن است.
گفتنی است برندسازی و نقش روابطعمومی، روابطعمومی و بازارسازی برای تقویت برند، روابطعمومی، صنعت و صیانت از برند، استراتژیهای روابطعمومی در مواجهه با برندهای رقیب و روابطعمومی و جهتدهی به انتخاب مشتریان در رقابت برندها از جمله موضوعاتی است که در سومین کنفرانس روابطعمومی و صنعت به آنها پرداخته خواهد شد.
علاقهمندان جهت حضور در این کنفرانس میتوانند به وبسایت www.i-pr.ir مراجعه کنند.