دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک شرکت انگلیسی با ارائه یک اپلیکیشن جدید بر روی تلفن‌های همراه، گردشگران را به تور مجازی کره‌ شمالی می‌برد.

سفر مجازی

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، این اپلیکیشن جدید به همکاری دولت کره‌ شمالی توسط شرکت مسافرتی انگلیسی «یونیکلی تراول» تهیه شده و در قالب آن گردشگران می‌توانند از جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی این کشور دیدن کنند.

این اپلیکیشن همچنین اطلاعات جامعی را در زمینه 350 جاذبه گردشگری کره شمالی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که در سال‌های اخیر گردشگران اروپایی‌ آن رشد چشمگیری یافته و تنها در سال 2013 میزبان حدود 5 هزار گردشگر اروپایی بود.

در حال حاضر دولت کره شمالی که با مشکلات شدید مالی روبه‌روست قصد دارد با جذب گردشگران تمام کشورهای جهان به یک مقصد جهانی گردشگری تبدیل شده و درآمد بیشتری از محل صنعت گردشگری کسب کند که در این راستا این امکان جدید نرم‌افزاری می‌تواند کمکی در جهت جذب بیشتر گردشگران باشد.

دولت کره شمالی همچنین قصد دارد در آینده نزدیک اقدام به راه‌اندازی دفاتر گردشگری در انگلیس و آلمان کند و حتا تاسیس دفاتر گردشگری در کشورهای منطقه آمریکای لاتین و کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس نیز در دستور کار دولت کره شمالی قرار دارد.

در آینده نزدیک نیز تور ویژه‌ای برای روزنامه‌نگاران فعال در حوزه صنعت گردشگری از کشورهای مختلف جهان با هدف بازدید از مناطق مختلف کره شمالی و همچنین انجام مصاحبه با مقامات عالیرتبه این کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 259165
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز