سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته روابطعمومی با اعلام این مطلب افزود: در این همایش که با موضوع روابطعمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی برگزار خواهد شد 13 مقاله ارائه میشود.
وی ادامه داد: مقاله برندینگ هوشمند در شبکهای از ارتباطات همگان با همگان روابطعمومیهای نوین توسط دکتر محمد سلطانیفر، مقاله شبکههای اجتماعی و راهبردهای ساخت افکارعمومی در سازمان روابطعمومی توسط دکتر حسن بشیر، مقاله شبکههای اجتماعی؛ چالش در تعریف افکارعمومی توسط دکتر مجید رضائیان، مقاله اعتماد مخاطب، بزرگترین سرمایه روابطعمومی در عصر اطلاعات توسط دکتر اسماعیل قدیمی، مقاله کاربرد شبکههای اجتماعی موبایلی در روابطعمومی الکترونیک توسط دکتر حمید ضیاییپرور، مقاله رویکردهای نوین در روابطعمومی توسط دکتر حسین امامی، مقاله کاربرد رسانههای اجتماعی در هدایت افکار عمومی توسط جواد افتاده، مقاله استراتژی ریسمان قرمز در روابطعمومی الکترونیک (و شبکههای اجتماعی) توسط حمید شکری خانقاه، مقاله فریب افکارعمومی در عصر رسانه های تعاملی و پیچیده توسط سعید نوری آزاد، مقاله نقش بازیهای جدی در مدیریت افکار عمومی توسط مریم سلیمی و بهروز مظلومیفر، مقاله چالشهای مدیریت افکارعمومی از طریق فناوریهای ارتباطی وب 2.0 توسط رضا قربانی، مقاله بازاریابی هوشمند و پایش افکار در شبکههای اجتماعی با بهکارگیری تکنیکهای دادهکاوی توسط سیروس دهقان و مقاله روابطعمومی الکترونیک و کمپینهای فراگیر تبلیغاتی در فضای مجازی توسط علی اسماعیلزاده در این همایش ارائه خواهند شد.
رئیس ستاد برگزاری هفته روابطعمومی اظهار امیدواری کرد برگزاری این همایش منجر به ارتقای سطح علمی و عملی فعالان روابطعمومی شود.
گفتنی است «روابطعمومی الکترونیک و روشهای پایش افکار عمومی»، «متقاعدسازی در روابطعمومی الکترونیک»، «روابطعمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب»، «روابطعمومی الکترونیک و استفاده از رسانههای اجتماعی در مدیریت افکار عمومی»، «روابطعمومی الکترونیک و فضاسازی رسانهای»، «روابطعمومی الکترونیک و کمپینهای فراگیر تبلیغاتی» و «روابطعمومی الکترونیک و برخورد با شایعه» محورهای این همایش را تشکیل میدهند که در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.