یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال آرسنال در حالی که با نتیجه دو بر صفر از هال‌سیتی عقب افتاده بود، توانست با به ثمر رساندن سه گل پی در پی قهرمان جام حذفی انگلستان شود.

A.Wenger

روز شنبه (۱۷ مه - ۲۷ اردیبهشت) تیم آرسنال در ورزشگاه ویمبلی لندن خود را آماده کرده بود تا در حضور تماشاگران پر تعدادش بر ناکامی در لیگ برتر خط بطلان بکشد و با کسب جام حذفی طلسم قهرمان نشدن در ۹ سال گذشته را بشکند، اما وقتی در همان ۸ دقیقه نخست بازی دو گل خورد، شاگردان آرسن ونگر و همه هواداران آرسنال در ورزشگاه برای دقایقی مبهوت ماندند.

به گزارش بی بی سی، گل دقیقه ۴ جیمز چستر و گل دقیقه ۸ کرتیس دیویس خیلی زود چهره آرسنالی‌ها را در هم برد اما دقایقی بعد سانتی کازورلا با به ثمر رساندن گل اول آرسنال امید را به ورزشگاه بازگرداند.

با وجود این آرسنال برای فرار از کابوس شکست باید تا اواسط نیمه دوم صبر می‌کرد؛ زمانی که بالاخره بعد از تلاش فراوان لوران کوشیلنی توانست در دقیقه ۷۱ گل تساوی مسابقه را به ثمر برساند و بازی را به وقت‌های اضافی بکشاند.

با آغاز وقت‌های اضافه آرسنال دوباره در قامت تیمی ظاهر شد که "شخصیت قهرمانی" را یدک می‌کشید و بالاخره در دقیقه ۱۰۹ بازی آرون رمزی که غیبتش در مسابقات پایانی لیگ برتر برای آرسنال گران تمام شده بود، پس از رهایی از مصدومیت بازگشتی طلایی داشت و با زدن گل سوم این مسابقه نفس‌گیر، ویمبلی را "منفجر" کرد.

تلاش هال سیتی و فشار فراوان این تیم در دقایق پایانی وقت اضافه نتیجه‌ای برای این تیم در بر نداشت تا آرسنالی‌ها بعد از ۳۲۸۳ روز دوباره جامی را بالای سر ببرند.

 

کد خبر 259730
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز