دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: آدری زانگ دختر یازده‌ساله‌ای که جایزه مسابقه و رقابت طراحی لوگوی گوگل را از آن خود کرد.

جایزه لوگوی برتر گوگل

 گوگل هر سال مسابقه‌ای بین کودکان برای طراحی لوگو به مناسبت‌هاي مختلف برگزار می‌کند. امسال مانند هفت سال گذشته صد هزار طرح از سراسر آمریکا برای اين مسابقه با عنوان "برگشت به آغوش مادر طبيعت" فرستاده شد، كه ۲۵۰طرح به مرحله نهایی مسابقه در سطح ایالت‌ها رسیدند و ۵۰ مورد برنده مسابقه ایالات آمریکا شدند و آخرين مرحله اين مسابقه ۵ لوگو وارد مرحله سراسري شدند تا اینکه سرانجام برنده نهایی اعلام شد.

جایزه لوگوی برتر گوگل

اين لوگوي طراحي شده آدري است كه بسيار دقيق و با جزئيات كار شده است.

جایزه لوگوی برتر گوگل

برنده نهایی این مسابقه يك دختر یازده‌ساله به نام آدری زانگ (Audrey Zhang) از نیویورک بود.

طرح او انبوهی از رنگ‌ها و جزئیات را شامل مي‌شود كه لوگوی اصلی گوگل در آن پنهان شده است. موضوع طرح اين دختر يازده ساله نيز عميق و زيبا است.

او یک سیستم پالایش آب را که آب آلوده را از یک‌سو گرفته و آب پاک را از سوی دیگر روانه رودها می‌کند را طراحي كرده است. گوگل ترجیح داد که با کمک آدری و یک انیماتور، این طرح را به انیمیشن تبدیل کند تا نمود بیشتری داشته باشد.

آدري در باره طراح خود مي‌گويد: براي تبديل جهان به مكاني بهتر و زيباتر من در اين نقاشي يك تصفيه كننده آب اختراع كردم كه با آن مي‌توان در سطح بسيار انبوه آب کثیف و آلوده‌ي رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و حتی اقیانوس‌ها را به آب تميز، سالم و بهداشتي تبديل كرد. من دوست دارم، هنگامي كه انسان يا حيوانات از اين آب پاكيزه استفاده مي‌كند، سالمريال سلامت و خوب زندگي كند.

  • منبع: گوگل
کد خبر 262298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha