قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: حدود ۱۸۰ معبر ورودی محدوده زوج و فرد تا پایان سال به سیستم ثبت تخلفات مجهز می شوند.

به گزارش مهر، حجت الله بهروز با بيان اين مطلب افزود: در نيمه نخست سال آينده به طور حتم امكان جريمه خودروهاي غير مجازي كه در محدوده زوج و فردد تردد مي كنند فراهم می‌شود.

وي تصريح كرد: سیستم انتخابی برای کنترل مکانیزه محدوده زوج و فرد سیستم تشخیص پلاک خودروهاست و با این سیستم تمام پلاک‌های عمومی، خصوصی، مجاز و غير مجاز تردد در محدوده طرح به خوبی تفکیک و شناسایی خواهند شد و خودروهايي كه مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک نباشند تا 48 ساعت بعد از تخلف برگه‌های جریمه را درب منازلشان دریافت می‌کنند.

بهروز با بيان اينكه بودجه تحقق اين مهم امسال در اعتبارات شركت كنترل ترافيك پيش بيني شده گفت: به طور حتم با اجراي اين طرح ترددها در محدوده زوج و فرد از نظم بهتري برخوردار می شود و شاهد كاهش تخلفات خواهيم بود.

وي افزود: با کمک سیستم‌های هوشمند و نظارتی خوشبختانه مديريت و نظارت دقيق تر بر ترددها و ترافيك شهر امكان پذير شده و همچنين شاهد ايمن تر شدن معابر و كاهش تخلفات رانندگي بوده ايم.

 

کد خبر 263451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha