چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

نمایندگان شورای‌عــالی استان‌ها به‌اتفاق اعضایی از شوراهای استان تهران مثل فیروزکوه، قرچک و دماوند، در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کرده و اعتراض خود را نسبت به کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین و سکوت سازمان ملل اعلام کردند.

چمران

در اين تجمع نمايندگان بيانيه‌اي را قرائت كردند. مهدي چمران رئيس شوراي‌عالي استان‌هاي كشور درخصوص اين تجمع و بيانيه به همشهري گفت: به‌طور كلي بحث اين بيانيه محكوم كردن جنايات رژيم اشغالگر قدس و حمايت از مردم غزه تا پاي جان بود. همچنين اعتراض به سكوت سازمان ملل و حتي حمايت‌هاي جانبدارانه از رژيم اسرائيل در آن آمده است.

در اين بيانيه آمده: «ما نمايندگان در شوراي‌عالي استان‌ها ضمن محكوم‌كردن اين جنايات و با ابراز تأسف و اندوه عميق و عرض تسليت به مناسبت شهادت و در خون غلتيدن شمار زيادي از انسان‌هاي بي‌گناه در غزه با تهاجم جنايتكارانه و بي‌بهره از مروت و انسانيت اين عمل وقيحانه رژيم جنايتكار صهيونيستي را به‌شدت محكوم كرده و همواره از ايستادگي و مقاومت مردم غزه و رزمندگان فلسطيني حمايت كرده و اعلام مي‌داريم ضمن اينكه با تمام توان از حمايت‌هاي مالي و معنوي دريغ نخواهيم كرد.»

گفتني است چمران به نمايندگي از 120هزار عضو منتخب مردم در شوراهاي اسلامي شهر و روستاي ايران در نامه‌اي خطاب به بان‌كي‌مون دبيركل سازمان ملل متحد نسل كشي رژيم صهيونيستي را در نوار غزه محكوم كردند. در اين نامه عنوان شده كه سازمان ملل براي احقاق حق و جلوگيري از ظلم و برقراري صلح در دنيا به‌وجود آمده و در همه حوادث بي‌طرفي خودش را رعايت بكند. اين در حالي است كه در مورد غزه اينچنين نبوده است و حتي در بعضي مواقع در كنار اسرائيل ايستاده‌اند.

کد خبر 268008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha